אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

הסיכוי הכי טוב של הפועל: הכחולה מציעה 2.5 מיליון שקלים ו-100 אחוז מהבעלות

עמותת האוהדים הגישה הבוקר לגלנט מתווה מעורר תקוות בנוגע לעתיד הקבוצה. לפי ההצעה הכחולה מוכנה לקחת על עצמה כמיליון שקלים מהחובות לשחקנים ולעובדים וכמיליון וחצי שקלים מהחובות הנוספים של המועדון. "אי מענה וסחיבת זמן יפגעו רק במועדון", נמסר מהעמותה

פורסם בתאריך: 6.7.18 12:25

עמותת הכחולה הגישה הבוקר (שישי) לבעלים דורון גלנט מתווה משלה בנוגע לכניסתה לבעלות על הפועל. כזכור, דרש הבעלים מעמותת האוהדים לכסות את כל חובות המועדון תמורת 80 אחוזים מהבעלות, בעוד שעל פי המתווה שהציע, גלנט אמור להישאר עם 20 אחוזים בבעלות המועדון, אך ללא השקעה כספית מצידו.

על פי גורמים בכחולה, עקרונות המתווה שהוגשו היום לגלנט כוללים את תשלום משכורות עובדי המועדון מהעונה שעברה בסכום של עד למיליון שקלים, סכום שעל פי העמותה, גלנט ציין כסכום אותו חייבים לשחקנים מהעונה שעברה. על פי המתווה של הכחולה, במידה והסכום יהיה גדול יותר ממיליון שקלים, ההפרש יהיה באחריותו הבלעדית של גלנט או מי מטעמו.

בנוסף, הכחולה תשלם מחצית מהחובות הנוספים של המועדון, שעל פי דבריו של גלנט עומדים על כשלושה מיליון שקלים. בעמותה ציינו את הדברים שאמר אתמול גורם במועדון בשיחה עם "ספורט מלאבס", לפיהם במידה והכחולה לא תכנס לבעלות, המועדון יוכל לפרוס את החובות ולשלם אותם לאורך העונה הבאה. בנוסף, העמותה דורשת בתמורה 100 אחוזים מהבעלות ולא שותפות עם גלנט.

"לאחר ימים של חשיבה מאומצת הכחולה מוכנה להפשיל שרוולים",  נמסר מהכחולה. "הגשנו הבוקר מתווה טוב שאנחנו מקווים שיילקח ברצינות כדי למנוע מהמועדון פירוק והורדת ליגה. מבדיקות שערכנו החובות גבוהים ממה שסופר לנו בעל פה. הזמן דוחק, אם גלנט מעוניין בהסכם שישלח את כלל החומר שאותו דרשנו. אי מענה וסחיבת זמן יפגעו רק במועדון".

בכירים שמעורבים במו"מ מסרו בתגובה לכתבה: "נחשפנו למתווה של הכחולה דרך מלאבס. גלנט ונציגיו מגבשים כרגע הצעה נגדית שתוגש לעומר שי עם שובו לארץ כחלק מצוות המשא ומתן". בכחולה ביקשו להבהיר כי היא מנהלת את המשא ומתן ולא עומר שי, שרק מסייע לה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר