מסאי דגו. צילום: עזרא לוי
מסאי דגו. צילום: עזרא לוי

דורון גלנט נפגש עם מסאי דגו, איתי לוי חתם לעונה הקרובה

המאמן שירד ליגה עם הפועל אשקלון בעונה שעברה עשוי להגיע כבר בשבוע הבא. לוק פאבון, קשר יהודי אמריקאי, צפוי להשתתף באימון הפתיחה. גורם במועדון: "אם העסקה עם הכחולה לא תצא לפועל, נתחיל את העונה עם תקציב מינימום"

פורסם בתאריך: 5.7.18 16:39

למרות העתיד הניהולי הלא ברור של הפועל, במועדון החלו בימים האחרונים לעבוד לקראת העונה הבאה. אתמול (רביעי) נערכה פגישה בין דורון גלנט, גל חצור ויוגב איטח לבין מסאי דגו, במהלכה הוצע למאמן, שהחל את העונה שעברה בהפועל כפר סבא וירד ליגה בסופה עם הפועל אשקלון, להגיע למועדון בעונה הקרובה. במועדון התרשמו לטובה מהמאמן, אך דגו מצידו מודאג מהמצב הכלכלי של המועדון ומחכה להתפתחויות בכל הנוגע למגעים מול עמותת הכחולה, איתם הוא מעוניין להפגש אם העסקה תצא לפועל. בפגישה לא דובר על שכר, אך דגו ציין את הסכום אותו הרוויח בהפועל כפר סבא בעונה שעברה.

עוד לפני שמונה מאמן לקבוצה, במועדון נחושים להתחיל את האימונים כבר בימים הקרובים, כאשר הכוונה היא כי אימון הבכורה יתקיים ביום ראשון. מי שאמור להעביר את האימונים באופן זמני, עד להחתמת מאמן קבוע, הוא שמוליק חנין, אביו של שוער המשנה של הפועל בעונה האחרונה, עומר. חנין שימש עד לפני חודשיים כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי חיפה. מי שעשוי להחליף את רפי כהן בתפקיד מאמן השוערים הוא חן עבדו, שמשמש גם כמאמן השוערים בנבחרות הנערים והנוער של ישראל.

"אנחנו מחכים עוד קצת כדי לראות מה הכיוון עם הכחולה, אבל אם הם לא ייכנסו לבעלות נבנה תקציב לעונה הבאה", אמר גורם במועדון. "יש כספים שאמורים להיכנס בקרוב שיאפשרו לשלם את המשכורות לשחקנים של העונה שעברה ולשחרר את העיקול של הביטוח הלאומי. חלק מהחובות נפרוס לאורך העונה הבאה ונתחיל את העונה בתקציב מינימום".

מי שישתתף באימון הפתיחה הוא הקשר הצעיר איתי לוי, שחתם לעונה נוספת. בימים האחרונים נחתו בארץ שני שחקנים נוספים, שהגיעו למועדון בתיווכו של סוכן השחקנים דימיטרי סלוק והוחתמו על ידי דורון גלנט לעונה הקרובה. אחד מהם הוא לוק פאבון, קשר יהודי אמריקאי בן 23, בעל אזרחות ישראלית, שהחתימה בהפועל פתח תקוה היוותה עבורו את החוזה המקצועני הראשון בקריירה. פאבון ששיחק בקולג'ים בניו יורק במסגרת ליגת ה-NPSL החובבנית, שנחשבת לרביעית בטיבה בארצות הברית וכוללת 98 קבוצות במספר מחוזות.

בראיון שפורסם עם פאבון ביום שלישי באתר הרשמי של הליגה, אמר הקשר: "חוזה מקצועני היה החלום שלי כל חיי, עבדתי קשה מאוד בשביל זה. פציעות שעברתי דחו את זה במעט, אבל עכשיו זה הגיע. זה מדהים. הייתי בישראל בטיול שורשים והתאהבתי לחלוטין במדינה". בעונה שעברה נבחן פאבון בשורות עירוני נשר, שנשרה בסיום העונה לליגה א', אך לא הוחתם בסופו של דבר. בכתבה נטען שהסיבה לכך היא שלא נחשב אז לאזרח ישראלי. "קודם כל, מזג האוויר פה חם בצורה קיצונית, כך שאצטרך להתרגל לזה", הוסיף הקשר בראיון שקיים באתר הרשמי של ליגת ה-NPSL השבוע, במהלכו טען כי החתימה מולו התבצעה כבר לפני מספר שבועות. בראיון נוסף שנערך עם פאבון, צוין כי הקשר עם דימיטרי סלוק נוצר בעקבות חברות בין הסוכן האמריקאי של פאבון, לבין סלוק. בכתבה נכתב כי "לאחר המאמצים של סוכניו, השחקן סגר על חוזה בהפועל פתח תקוה אפילו בלי מבחנים".

לוק פאבון. צילום: Rob Daniels Photography

לוק פאבון. צילום: Rob Daniels Photography

"דורון החתים שחקנים שלי אבל זה היה לפני שהבנו שהעסקה ככל הנראה לא תצא לפועל", אמר סלוק בשיחה עם "ספורט מלאבס". "אני שלחתי את פאבון לישראל אבל עכשיו הכל השתנה. אם באמת אני לא אהיה במועדון אז אני אגיד לשני השחקנים ללכת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוישה

    אולי מישהו יסביר לי איך איתי לוי חותם בקבוצה שלא שילמה את השכר של 3 החודשים האחרונים של השנה ושאר השכר שולם באיחורים ללא ביטוח לאומי וללא פנסיה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר