משרדי ההתאחדות לכדורגל. צילום: תומר אפלבאום
משרדי ההתאחדות לכדורגל. צילום: תומר אפלבאום

רשמית: הפועל הורדה לליגה א', יוגש ערעור על ההחלטה

המועדון ספג את העונש עקב אי הסדרת העניינים הכספיים מהעונה שעברה. אם הנושא יטופל בשבוע הקרוב, ההחלטה צפויה להשתנות

פורסם בתאריך: 19.7.18 18:06

רגע עצוב להפועל פתח תקוה. היום (חמישי) אחר הצהריים קיבלו במועדון הודעה רשמית מהבקרה התקציבית על ירידה לליגה א', עקב אי הסדרת העניינים הכספיים מהעונה שעברה ואי הגשת התקציב לעונה הבאה. הפועל תבקש לערער על ההחלטה, כאשר במקרה כזה היא צפויה לקבל שבוע אחרון בכדי להסדיר את ענייניה.

יחד עם הפועל קיבלו הודעה על הורדת ליגה גם הפועל חדרה (ליגת העל) ובני לוד (לאומית), עקב כך שעדיין לא קיבלו אישור ניהול תקין. הפועל היא הקבוצה היחידה בשתי הליגות הראשונות שסופגת את הסנקציה בעקבות אי תשלום שכר לעובדיה בעונה החולפת.

"מבחינתנו המועד להסדרת הנושאים הכספיים הסתיים אתמול ב-24:00, חיכינו עוד חצי יום וכשראינו ששום דבר לא מגיע הוצאנו את המכתב", אמר רו"ח עופר אורליצקי, יו"ר הבקרה התקציבית. "המועדון יכול להסכים לשחק בליגה א' או לפנות לערכאות משפטיות בניסיון לשנות את ההחלטה".

"קבוצתכם לא קיימה את דרישות הרשות לעונת המשחקים 2018/19 לתקנון בקרת התקציבים", צוין במכתב שנשלח על ידי הרשות לבקרה תקציבית. "בהתאם להוראות סעיף 11 ג' לתקנון בקרת התקציבים, הרינו להודיעכם כי קבוצתכם ירדה לליגה א'. ברצוננו להסב את תשומת לבכם להוראות סעיף 18 ב' לתקנון בקרת התקציבים בעניין ערעור על החלטת מליאת הרשות". במכתב שנשלח למועדון לפני שבוע, נכתב כי תקציב הקבוצה לעונה הבאה לא אושר עקב העדר המסמכים הבאים: "א. אישור רואה שכל התחייבויות השכר עד וכולל חודש מאי 2018 (לרבות ניכויים והפרשות סוציאליות – פנסיוני) שולמו ונפרעו. ב. דוחות כספיים מבוקרים ליום 31.5.2018. 3. תקציב לעונת המשחקים 2018/19.

אתמול הגיע דורון גלנט לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, לדיון בעניין הערעור שהגיש על עונש הפחתת שתי הנקודות ממאזנה של הקבוצה בעונה הבאה והרחקתו לשנה. כזכור, העונש הגיע בעקבות אי תשלום שלוש המשכורות האחרונות לעובדי המועדון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    כול האיתחדות חשודים בפלילים.יהיה חקירה חזקה מאוד.עכשוו אי סמוייה.יהיה אגף מיוחד ביבית סוהר לאנשיי האיתחדות.ולשותפים לפשע של הכדורגל הישראלי.שעות וימים יגידו.תכינו עצמכם לשבת בבית סוהר

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צריכים לפרק את הקבוצה הזו לגמרי. אין לה מקום בשום ליגה. שישחקו במקומות עבודה

  3. מכבי סט בדם.

    מטומטמים פסיכי דפוקים כל אוהדי הפועל.
    היה לכם את האיש בעשירייה הראשונה של עשירי ישראל.מאיר שמיר .
    ועם מי נשארתם רק צרות הבאתם על עצמכם.
    עכשיו תאכלו קצת עשב בליגות הנמוכות .
    מגיע לכם תלמדו להתנהג.

  4. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    הכחולה.הכחולה.שעת המיבחן שלכם היגיע.המיבחן האמיתי.עד עכשוו היה מיבחן בתאורייה.עכשוו הטסט.היגיע.

  5. כחול ותיק מבין דברים

    תישעה "באב.יהיה כול השנים למי שהזיק להפועל פ"ת.

  6. אוהד נבון

    נראה כי אתם מקפידים לפרסם את תגובות האוהדים העילגים בלבד. על פניו, בחדרי חדרים גם לכם יד בהתווית המסלול החלקלק. עתונאים של "צהוב", אינטרסים סמויים ושאר ירקות יצרו את התוכן שהוגש לשופטת, שמבינה בכדורגל כחמור במרק ירקות, בסיוע של רוח גבית מבית מדרשו של עו"ד פינס שהביא ממש ברגע המתאים את החומר בפני הפורום המפוקפק.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר