הפגנת אוהדי הפועל הערב בעירייה צילום לירון סובול
הפגנת אוהדי הפועל הערב בעירייה צילום לירון סובול

הפגישה נכשלה, הפועל עשויה להתחיל היום הליך פירוק

גם שלוש שעות של פגישה מרובת משתתפים לא הביאו לתוצאות, ומאמני מחלקת הנוער צפויים לפנות הבוקר לבית המשפט

פורסם בתאריך: 22.7.18 22:00

בפעם השנייה בתוך שבע שנים, הפועל פתח תקוה צפויה להיכנס להליך של פירוק. בפגישה שנערכה אמש (ראשון) עד השעה 01:00 בלילה בלשכתו של ראש העיר, לא הושגו הסכמות בין דורון גלנט, נציגי הכחולה וראש העיר איציק ברוורמן. בעקבות כך, צפויים מאמני מחלקת הנוער לפנות הבוקר לבית המשפט בבקשה להכריז על הליך פירוק נגד המועדון.

בסביבת המועדון טוענים כי במקרה כזה ישנה אפשרות להכריז על מפרק זמני לקבוצה שיתחיל לפעול באופן מיידי, וינסה למנוע את הורדת הקבוצה לליגה א'. לקבוצה, כזכור, יש דד ליין עד יום רביעי ב-18:00 כדי להסדיר את ענייניה הכספיים.

במקרה של פירוק, כל חובות הקבוצה למעשה "נמחקים", כך שנושא תשלום המשכורות לעובדים בעונה שעברה לא יהווה בעיה יותר מבחינת הבקרה התקציבית. אפשרות שנייה ועגומה יותר, היא שאישור הליך הפירוק ייקח פרק זמן של מספר שבועות, כאשר בינתיים הפועל תורד לליגה א'. משמעות נוספת של הליך פירוק, היא תחילתה של חקירה מטעם המפרק בנוגע להתנהלות הכספית במועדון בשנים עברו.

בפגישה נכחו מספר רב של אנשים, ביניהם נציגים מהוועד המנהל של הכחולה, ראש העיר איציק ברוורמן, הבעלים דורון גלנט ומקורבו שלמה עצמוני, ליאור שחר, יחיאל מאור, שמעון בן שושן, איז'ו ויינר, סתיו שחם ועוד רבים וטובים. השיח בפגישה, כמעט כצפוי, נע סביב גובה החובות של המועדון, כאשר הכחולה אף העלתה את הצעה המקורית ל-3 מיליון שקלים (חצי מיליון שקלים יותר מהמתווה אותו הגישה לפני שבועיים), אך גם להפרש שמעבר לסכום הזה, סירב הבעלים להיות ערב.

גם ראש העיר, שאירח כאמור את הפגישה, לא סיפק את המענה לו ציפו בעמותה בכל הנוגע לתמיכה במהלך. הבעלים עצמו יצא בסיום הפגישה מיציאה צדדית, בעוד שאנשי המועדון שיצאו אל עשרות האוהדים העגומים שחיכו בחוץ בישרו שהצעד הבא הוא כניסה להליך פירוק.

סתיו שחם מגיע לפגישה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בבחירות נדבר בגדול.אים הפועל תרד.מדובר על עשרות אלפיי בוחרים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר