שחקני הפועל באימון. צילום: זאב שטרן
שחקני הפועל באימון. צילום: זאב שטרן

אריאל שיימן: "מכבי הרצליה צריכה להישאר בלאומית"

עורך הדין פנה לבית המשפט ולבית הדין העליון של ההתאחדות וקיבל 24 שעות להסדרת הנושא מול הבקרה התקציבית. בבקרה טוענים: "לא תהיה בעיה להעמיד תקציב מינימום"

פורסם בתאריך: 25.7.18 15:51

באיזו ליגה תשחק הפועל בעונה הבאה? הדד ליין (אחד מיני רבים) שקיבלה הפועל להסדרת ענייניה הכספיים הוא עד השעה 18:00 הערב (רביעי), נדחה הערב ב-24 שעות על ידי בית המשפט המחוזי בלוד, לאחר בקשת ארכה שהגיש המפרק עו"ד יצחק יונגר. הבוקר פנה עו"ד יונגר לבית המשפט המחוזי בלוד, כמו גם לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, בבקשה לקבל ארכה של שבעה ימים להסדרת נושא התקציב מול ההתאחדות לכדורגל. "אנחנו בטיפול נמרץ ומנסים לטפל בהכל ביחד", אמר היום בקצרה עו"ד יונגר. גורם בהתאחדות לכדורגל אמרו הערב: "הפועל פתח תקוה עשתה טעות כשפנתה גם לבית המשפט, אם בית הדין העליון היה מקבל את ההחלטה ככל הנראה הם היו מקבלים ארכה ארוכה יותר".

במכתב שהגיש לבית המשפט ציין כי ירידת הקבוצה לליגה א' תביא ל"פגיעה משמעותית ומרחיקת לכת בשווי נכסה העיקרי (אם לא היחיד) של הקבוצה – זכותה לשחק בליגה הלאומית. בנסיבות אלו, מתבקש בית המשפט הנכבד לייתן סעד זמני המונע את הטלת הסנקציה של ירידת ליגה וזאת עד להכרעה בבקשה ו/או קבלת החלטה המאריכה את המועדון האחרון על ידי בית המשפט נכבד זה או בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל".

עוד נכתב בבקשה: "מיד עם קבלת המינוי נפגשו הח"מ (עו"ד יצחק יונגר, א"ב) וצוות משרדו עם בכירים ברשות לבקרה תקציבית על מנת לשמוע מפיהם אודות מצבה הכלכלי של הקבוצה והאפשרויות העומדות בפניה לצורך הישארותה בליגה הלאומית. במהלך הפגישה עם אנשי הרשות לבקרה תקציבית הובהר על ידי אנשי הרשות לבקרה כי בנסיבות הליך הפירוק הזמני, קיים סיכוי גבוה ביותר לאישור תקציב הקבוצה נוכח העובדה כי חלק משמעותי מתקציבה של הקבוצה הינו ממקורות בטוחים וקיימים וכי נדרש לגייס סכום נוסף של כמיליון שקלים לכל היותר לצורך אישור התקציב. במהלך הארכה שמתבקשת מבית המשפט הנכבד בכוונת הח"מ לפנות למספר גופים בהם עיריית פתח תקוה, מרכז הפועל, אנשים המקורבים לקבוצה וגופים נוספים לצורך גיוס הכספים הנדרשים".

במצב הנוכחי גורמים בבקרה התקציבית ציינו כי הבקרה "מחוץ למשחק". לאחר שתתקבל הארכה, כך על פי גורמים בבקרה, הפועל צפויה להעמיד ללא בעיות תקציב שיאושר על מנת לפתוח את העונה בליגה הלאומית. "אני לא נכנס לעניינים של הפועל פתח תקוה, אבל אני יודע שמכבי הרצליה צריכה להישאר בליגה ואני עושה הכל כדי שזה יקרה", אמר בעלי מכבי הרצליה אריאל שיימן, שקבוצתו צפויה להישאר בליגה במקרה שהפועל אכן תורד לליגה א'.

"אני לא מאמין שהם יאושרו, אבל במידה שזה יקרה אני מניח שיהיו פעולות מבחינתנו", הוסיף שיימן. "אני עובד רק כדי להיות מוכן לזה שאני אהיה בליגה הלאומית. יש פה קבוצה שחייבת 6 מיליון שקלים, זה פירוק זמני והיא חייבת כספים והמפרק לא יכול פשוט לזרוק לפח את כל הכספים האלה. אני חושב שלא יאשרו אותם, אבל אולי זה גם משאת נפשי".

אריאל שיימן. צילום: עזרא לוי

אריאל שיימן. צילום: עזרא לוי

יש לציין כי תקציב מינימום לליגה הלאומית עומד על סך של 3 מיליון שקלים. ההכנסות מטוטו וטלוויזיה מוערכות ב-2.5 מיליון שקלים ועל כך יש להוסיף סיוע מהעירייה וכספים ממנהלת הליגה וספונסרים שונים, שוודאי ישמחו לסייע לאחר עזיבתו הסופית של דורון גלנט.

"אחרי שיקבל הארכה מבית המשפט המפרק לא יתקשה להעמיד תקציב", אישרו בבקרה. "בהמשך הוא יוכל לחקור בעניין חובות המועדון ולנסות למכור את הקבוצה, כשאנחנו מניחים שתהיה לא מעט התעניינות". אגב, בבקרה היה מי שסבר כי גלנט ינסה להגיע בהמשך להסדר עם המפרק בכל הנוגע לחלקו בחובות המועדון, וכי הבין כי אופציית הפירוק יכולה בסיטואציה מסוימת להיות עבורו "זולה" הרבה יותר מאשר לחתום על ערבות לעמותת הכחולה – סירוב שכזכור טרפד את הניסיון האחרון להעברת הקבוצה לאוהדים בתקופת בעלותו.

בינתיים, ולמרות שבעקבות הליך הפירוק פוטרו כל עובדי המועדון, כולל המאמן מסאי דגו והשחקנים החתומים, ערכה הקבוצה אימון כרגיל אתמול, כמו גם קבוצת הנוער שערכה את אימון הבכורה תחת המאמן יניב לוזון. "אני מבחינתי ממשיך כרגיל, כמו שעשיתי מה-15 ביולי כשפתחנו את האימונים", אמר דגו. "אני מאמין שהמפרק יצור איתי קשר ואחרי זה נהיה יותר חכמים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    שיימן יש לך דמיון פורה.זה לא משחק פוקר.זה כדורגל.תדבר על המגרש לא על השולחן.לך תישתה את הכוסית שלך.ותשחק סנוקר.לא יהיו קומבינות.ליידעתך יש חקירה סמוייה.על כול מה שמיתרחש בהיתחדות

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    שיימן יש לך דמיון פורה.זה לא משחק פוקר.זה כדורגל.תדבר על המגרש לא על השולחן.לך תישתה את הכוסית שלך.ותשחק סנוקר.לא יהיו קומבינות.ליידעתך יש חקירה סמוייה.על כול מה שמיתרחש בהיתחדות שלא תופתעו.לחיים מרר שיימן

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    אני לא מבין..אייפו הכחולה.רציתם ליקנות.בלי גלנט.עכשוו אן גלנט..ומה הצעד הבא שלכם.עשיתם הרבה רעש..למה אתם מחקים נישארו כמה שעות לגורל הקבוצה..או שאתם רוצים עוד ניירת.מה אתם נייר חדרה..תהיו רצינים.אים יקרה משהו להפועל רק אותכם יאשימו…מה אתם מזוכיכיסתים.חשבתי שרק גלנט.אל תעשו צחוק מעצמכם.הריי אתם אנשים אינטלגנטים.

  4. אוהד נבון

    הנה יוצא המרצע מהשק. קנוניה מתוכננת כראוי של שינמן (אדם אשר הפרוטה בכיסו והבנתו בכדור-רגל שואפת לאפס), בסיוע פעיל של גורמים משפטיים וציבוריים בהתאחדות לכדור רגל לחסל את המותג "הפועל פ"ת). אני מתפלל שהפעילות המצויינת במקומון , איננה זריעת חול בעיני המודאגים ממצבה של הקבוצה. זריעת חול זאת היא אולי המשך לתחילת הפרשה עם הכתבות המטומטמות בנושא המשקיע הרוסי. כתבות אלה אשר שימשו את פינס עו"ד של ההתאחדות בהטיית דעתה של השופטת בדימוס. היה והקנוניה תצא לפועל יזרמו הרבה מים עכורים בשדות הכדורגל.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר