ירין חסן. צילום: זאב שטרן
ירין חסן. צילום: זאב שטרן

שגיא דרור חתם בהפועל, ירין חסן עשוי לחזור

הקשר ששיחק בהפועל עפולה בעונה שעברה הצטרף לסגל. נשקלת אפשרות החזרתו של הקפטן בעונה שעברה. דגו: "אביא להפועל רק שחקנים רעבים"

פורסם בתאריך: 5.8.18 15:04

הפועל ממשיכה בבניית הסגל לעונה הקרובה תוך כדי תנועה והיום (ראשון) התחזקה בקשר ההתקפי שגיא דרור שחתם בקבוצה. דרור, שיחגוג 23 ביום שלישי, יכול לשחק בשתי הכנפיים. הקשר פתח את העונה החולפת בהפועל רעננה אך רשם הופעה בודדת כמחליף בגביע הטוטו. בינואר עבר להפועל עפולה, כבש שני שערים וסייע לקבוצה להעפיל לפלייאוף העליון. דרור צפוי להכלל בסגל כבר במשחק גביע הטוטו מחר (שני, 19:00, נס ציונה) מול הפועל רמת השרון.

שגיא דרור. צילום באדיבות הפועל רעננה

שגיא דרור. צילום באדיבות הפועל רעננה

בנוסף, בצוות המקצועי מעוניינים להתחזק בבלם ונבחנת האפשרות להשיב את ירין חסן, ששיחק בהפועל אשתקד ובמהלך הקיץ נבחן בקבוצה הונגרית, כמו גם בהפועל חדרה איתה לא הגיע להבנות. כזכור, חסן שימש כקפטן הקבוצה בעונה שעברה יחד עם החלוץ גל צרויה, ואם יחתום לעונה נוספת תהיה זו השלישית שלו במועדון. אופציה נוספת שנשקלת היא צירוף בלם זר. במועדון החלו לטפל בהסדרת הוויזה עבור החלוץ הגנאי לאטיף אמאדו שצפוי לנחות השבוע בארץ ולהצטרף לקבוצה.

בינתיים, בקבוצה שואבים לא מעט אופטימיות מהניצחון 0:2 על עפולה במחזור הפתיחה בגביע הטוטו, כאשר להגיד שהפועל לא עשתה הכנה ראויה יהיה אנדרסטייטמנט לאחר הקיץ האחרון. "בשתי הקבוצות שיחקו הרבה שחקני נוער אבל תמיד כיף לפתוח עונה עם ניצחון", אמר המאמן מסאי דגו. "נהניתי מהחבר'ה הצעירים שעבדו קשה ושיחקו עם תשוקה. זה הדבר הכי חשוב". לקראת ההמשך אמר המאמן: "מקווה שיצטרפו עוד שחקנים ולא אקבל החלטות בלחץ. אביא להפועל רק שחקנים רעבים שרוצים להצליח יחד עם הקבוצה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן

    שהיה בהצלחה. דייגו אולי נעשה את הבלתי יאמן ונעלה לליגת על היגיע הזמן כבר לפתוח מבערים ….

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר