מסאי דגו. צילום: זאב שטרן
מסאי דגו. צילום: זאב שטרן

עו"ד יונגר: "ברמה המקצועית הסמכות היא של דגו, דוד מסייע כיועץ"

המפרק הזמני של המועדון התייחס לפרסום מכרז הרכישה: "עדיין מוקדם". בכחולה טוענים: "ההצעה שלנו לרכישת המועדון תעמוד על 300 אלף שקלים". איתי לוי ורם לוי חתמו לעונה נוספת

פורסם בתאריך: 6.8.18 11:30

שבועיים סוערים במיוחד עברו על הפועל מאז מונה יצחק יונגר למפרק הזמני של המועדון. למרות שהקבוצה הצליחה בסופו של דבר להישאר בליגה הלאומית, טרם ברור מתי יפרסם עו"ד יונגר את המכרז למכירת הקבוצה. "עדיין מוקדם", אמר המפרק הזמני. "אני מקווה שבשבועות הקרובים נתחיל לייצב את המערכת, כמו גם לטפל במחלקת הנוער ולראות מה התקציב שלה". באשר לחלוקת הסמכויות הבהיר המפרק: "היחיד שיש לו סמכויות לקבל החלטות בהפועל פתח תקוה הוא אני. ברמה המקצועית הסמכות היא של המאמן מסאי דגו ובמחלקת הנוער של פרדי דוד. פרדי מסייע לי כיועץ גם בבוגרים אבל בסופו של דבר ההחלטה היא של דגו".

הערב (שני, 19:00, נס ציונה) תנסה הפועל לשמור על מאזן מושלם בגביע הטוטו כשתתארח אצל הפועל רמת השרון במסגרת המחזור השני של המפעל. החלוץ רוי רונן והקשר גל לוי עברו בבקרה התקציבית וייכללו בסגל למשחק, כאשר גם שגיא דרור, שחתם אתמול, צפוי להשתלב. שני שחקנים נוספים שחתמו היום לעונה נוספת וצפויים לפתוח בהרכב הם רם לוי ואיתי לוי, בוגרי קבוצת הנוער. השניים חתמו על חוזה לעונה אחת במועדון באמצעות סוכנם עו"ד שי אבני.

רם לוי חותם על החוזה

רם לוי חותם על החוזה

איתי לוי חותם על החוזה

אתמול נערכה אסיפה של חברי עמותת הכחולה, בה נכחו כ-60 חברים. במהלך האסיפה הציג יו"ר הוועד המנהל של העמותה, דרור שי, את פעילות העמותה בחודשים האחרונים, כאשר לאחר מכן עו"ד תומר פרסלר, המייצג את העמותה במגעים לרכישת המועדון, התייחס לעבודה שנעשית מול המפרק עו"ד יונגר. במהלך האסיפה טענו בעמותה כי ההצעה שלהם לרכישת המועדון מהמכרז תעמוד על 300 אלף שקלים וכי להערכתם לא יהיו מתמודדים נוספים מול העמותה. "אם יהיה אדם או גוף שיחליטו בסופו של דבר כן להתמודד מול העמותה במכרז ולא להצטרף לאוהדים, הרי ברור שהאינטרסים שלו והאינטרסים של אוהדי הפועל לא זהים", אמר עו"ד פרסלר.

פגישת חברי הכחולה אתמול

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר