ואהיב חביבאללה. צילום: זאב שטרן
ואהיב חביבאללה. צילום: זאב שטרן

חביבאללה עדיין לא החל להתאמן עם הפועל: "הגיע הזמן שהקבוצה תדאג לו לדיור"

עדיין לא נמצא הפתרון שיאפשר לחלוץ הצעיר, שקיבל בעונה שעברה עזרה מעמותת הכחולה בתשלום שכר הדירה, להתחיל את העונה. עו"ד יונגר: "צריך לבדוק אם בתוך התקציב יש לנו אפשרות כלכלית לממן גם את הדירה"

פורסם בתאריך: 7.8.18 09:10

בתואר חביב הקהל של אוהדי הפועל זכה אשתקד ללא ספק ואהיב חביבאללה. עד כדי כך נקשרו אליו בהפועל, שעמותת הכחולה הייתה זו שמימנה את שכר הדירה של השחקן בחודשיים האחרונים של העונה, זאת לאחר שקיבל הוראה לעזוב את דירתו על ידי הבעלים לשעבר דורון גלנט.

אלא שכעת מצוי השחקן בפלונטר חדש. כשלושה שבועות עברו מאז פתחה הפועל את אימוניה ואילו חביבאללה לא ערך ולו אימון אחד. הסיבה: לשחקן, שמתגורר כזכור בכפר עין מאהל שבצפון, טרם הוסדר דיור בעיר כך שאין באפשרותו להגיע לאימונים, המתקיימים רובם ככולם בשעות הבוקר.

"הפועל מושכת את הזמן ואומרים לנו שאוטוטו יפתרו את הבעיה ויחפשו לוואהיב דירה, אבל בינתיים הוא פשוט לא יכול להתאמן", אמרו מקורביו של השחקן. "גם אם יתפוס את האוטובוס הראשון מעין מאהל ויקום בארבע לפנות בוקר הוא לא יספיק להגיע. הם פשוט לא מבינים את זה".

כאמור, נציגיו של השחקן פנו יותר מפעם אחת למפרק, עו"ד יצחק יונגר, על מנת לפתור את הבעיה אך ללא הועיל. "ביקשנו אפילו מלונית שעולה משהו כמו 100 שקל ליום, העיקר שיהיה לו איפה לישון, אבל כלום, שכחו אותו ולא סופרים אותו", אמרו בסביבתו של החלוץ בן ה-21. "אצל תומר קשטן הוא היה באנקר בהרכב ומאוד רוצה להישאר בהפועל, אבל אחרי שהאוהדים מימנו לו דירה במשך חודשיים, הגיע הזמן של הקבוצה לעשות את זה. אם לא רוצים אותו אין בעיה, שיאשרו לו להתאמן במקום אחר, אבל הם בטח לא יכולים לאחוז במקל משני הצדדים".

המפרק הזמני של הפועל, עו"ד יצחק יונגר, מסר בתגובה: "אכן יש בעיה בנושא הדיור של השחקן ואנחנו מנסים לפתור אותה. בעיקרון אנחנו רוצים אותו, אבל צריך לבדוק אם בתוך התקציב יש לנו אפשרות כלכלית לממן גם את הדירה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר