ואהיב חביבאללה. צילום: זאב שטרן
ואהיב חביבאללה. צילום: זאב שטרן

חביבאללה נבחן בבני יהודה, בהפועל זועמים: "לא קיבל אישור"

החלוץ המוכשר מתאמן בשבוע האחרון אצל הכתומים, אך בהפועל טוענים כי הוא עדיין מחויב למועדון. חביבאללה: "חיכיתי כבר יותר מחודש שבהפועל יסדרו לי דירה אבל זה לא מעניין אותם"

פורסם בתאריך: 19.8.18 17:10

כבר תקופה ארוכה שאוהדי הפועל מחכים לחתימתו של החלוץ ואהיב חביבאללה, אך שומעים על מצוקת הדיור ועל הקושי של השחקן להגיע בזמן לאימונים. כעת מתברר שחביבאללה נבחן בשבוע האחרון בבני יהודה. חביבאללה אישר את הדברים. "חיכיתי כבר יותר מחודש שבהפועל יסדרו לי דירה אבל זה לא מעניין אותם", אמר.

עוד הוסיף החלוץ, כי הוא מגיע לאימונים ברכבת ומספיק משום שבבני יהודה האימונים מתחילים בשעה 10:00 בבוקר ולא ב-8:00 – שעת פתיחת האימון בהפועל, שם רותחים על התנהלותו של השחקן. "הסוכן של חביבאללה אמר שאין לו כסף ואיפה לישון כדי לבוא לאימונים", אמרו במועדון. "הוא בכה שאין לו איך להגיע ופתאם ואהיב מתאמן בבני יהודה, וכל זה בלי שקיבל אישור אימונים".

שדרוג לליגת העל יכול כמובן להוות קפיצת מדרגה רצינית מצדו של חביבאללה, אבל בהפועל טוענים כי למרות הליך הפירוק, השחקן עדיין מחויב לקבוצה. "גם בבני יהודה יודעים שהם צריכים קודם כל לשבת איתנו", אמרו בהפועל. "כרגע אנחנו פגועים מאוד מהשחקן וסוכנו".

סוכנו של השחקן, עו"ד שי אבני, טען מנגד כי הפועל שחררה את החלוץ. "קיבלנו מכתב שחרור מהפועל. לא מצאו לו דיור וברור להם שהוא לא יכול להגיע כל יום מעין מאהל", אמר. "ואהיב רצה להמשיך בקבוצה אבל כנראה שהם לא מחזיקים ממנו. הוא מודה לאוהדי הפועל שבעונה שעברה גם שכרו עבורו דירה וישמח לפגוש אותם ולהיפרד מהם".

לשאלה איך לפתע מצליח החלוץ להגיע בזמן לאימוני בבוקר בשכונת התקווה אמר סוכנו של חביבאללה: "יש לו מישהו מאזור המרכז שהוא ישן אצלו במשך שבוע עד שתתקבל החלטה. זה לגיטימי. ברור לנו שהאוהדים לא יקבלו יפה את מה שעשו לו, אבל צריך להתקדם הלאה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. טוני

    אם אתם פגועים זה מגיע לכם חודש הוא יושב בבית ולא אכפת לכם במקום לשלם למנכל הייתם צריכים לידאוג לשחקן בושה לכחולה

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    שחקנים.בואו נעשה סדר.כול שחקן שעזב את הפועל ניכשל ולא היתקדם הלאה.זה היתחיל עים יוסי רוזן..ועים מתן בלסקה.פז בן ארי.אסף צור.ועוד רבים.אחרים.שתדעו ללכת לקבוצות גדולות וזה זכותכם.זה לשבת בספסל או.בייציע.או.להשאלה.תופסים עלכם טרמפפ.הצעה מאיש שמבין כדורגל מעל 50 שנה.קודם תיתכשלו ותתבלתו בכושר מישחק.אז יהיה לכם עצה וביקוש..אתם מיתלהבים ללכת ליכבוצות גדולות .אז שם תהיו קטנים ותעלמו.כחה לא מיתקדמים.כחה ניכשלים אתם לא עושים טובה שאתם נישארים.בהפועל.הפועל עושה לכם טובה.שאתם משחקים.קודם כול תגיעו להשגים ברמה האישית.אז תוכלו להיתקדם הלהה.אים אתם מיתלהבים.להיות בת"א.חיפה.ירושלים.אז מחקה לכם הרבה.פופ קורן.בייציע.המבין יבין

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    אוהדים יקרים.היום נדע לאן פניי המועדן מובלות.מיבחינה מיקצועית.וכללית.בזמן אהחרון שקט בכול הגזרות.האים הסגל. הושלם. מה קורה עים רוכש/רוכשים .המפרק לא יוצה ביידיעות לאוהדים מה קורה.ומה בהמשך הדרך.בשביל ליקנות מינויים.צריכים לדעת מה קונים.ומה הדרך.בבקשה מהנוגעים בדבר.לדווח לאוהדים.מה ניסגר

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר