איב פאמבו (מימין), אמאדו סוקונה. צילומים: האתר הרשמי של בדונז'סקה סטרדה, האתר הרשמי של לבסקי סופיה
איב פאמבו (מימין), אמאדו סוקונה. צילומים: האתר הרשמי של בדונז'סקה סטרדה, האתר הרשמי של לבסקי סופיה

הפועל מתחזקת: קשר וחלוץ צרפתים נחתו בארץ וצפויים לחתום מחר

החלוץ אמאדו סוקונה בן ה-26 שיחק בעונה האחרונה בבולגריה, בעוד שהקשר איב פאמבו בן ה-22 מגיע מהליגה הסלובקית

פורסם בתאריך: 22.8.18 09:07

חמישה ימים לפני פתיחת העונה, הפועל סיכמה עם שני שחקנים זרים, החלוץ אמאדו סוקונה והקשר איב פאמבו, שנחתו לפנות בוקר (רביעי) בארץ. מדובר בשני שחקנים צרפתים אחריהם עקב המאמן מסאי דגו. השניים אמורים לחתום רק מחר באופן רשמי במועדון, אחרי שהעלו דרישות חדשות, אותם מאמינים שניתן יהיה לפתור. החתמתו של החלוץ הגנאי לאטיף אמאדו ירדה מהפרק ובכך למעשה תסגור הפועל את מכסת הזרים שלה לעונה הקרובה.

הראשון הוא אמאדו סוקונה, בן 26, חלוץ צרפתי שמחזיק גם באזרחות מאלית. בגיל 16 הגיע למחלקת הנוער של טולוז, ועלה לקבוצה הבוגרת במדיה שיחק חמישה משחקים וכבש שער אחד. לפני שנתיים חתם בוורייה מהליגה הראשונה בבולגריה, במדיה כבש שישה שערים ב-27 משחקים. לאחר מכן השתדרג ללבסקי סופיה, במדיה כבש שער אחד בעשר הופעות. בעונה שעברה עבר לצ'רנו מורץ, גם היא מהליגה הראשונה בבולגריה, במדיה שיחק שמונה משחקים בהם לא כבש. המשחק האחרון בו שיחק היה בחודש נובמבר 2017 ובחודש ינואר הוא שוחרר מהמועדון. בעברו של סוקונה גם שני משחקים בנבחרת הנוער של צרפת.

סוקונה במדי לבסקי סופיה. צילום: האתר הרשמי של לבסקי סופיה

השחקן השני שנחת בארץ וצפוי לחתום מחר במועדון הוא איב פאמבו, קשר בן 22 שמחזיק באזרחות צרפתית וקונגולזית. גדל במחלקת הנוער של נאנט הצרפתית ובעונת 2013/14 עבר לרג'ינה האיטלקית, ששיחקה אז בליגה השנייה. עונה לאחר מכן עבר לטרסליאק מהליגה הרביעית בצרפת, עד שחתם בדונז'סקה סטרדה הסלובקית, במדיה שיחק שלוש עונות, בהן רשם 63 הופעות ושער אחד. בעונה האחרונה סיימה הקבוצה במקום השלישי בטבלה. בקמפיין האחרון של מוקדמות המונדיאל באפריקה זומן לסגל הנבחרת הבוגרת ורשם שתי הופעות, אחת מהן בהרכב.

צפו בביצועיו של פאמבו:

כעת הצוות המקצועי מחפש אחר בלם וקשר שאמורים להשלים את הסגל, כאשר ירין חסן נותר המועמד המוביל לחזק את חוליית ההגנה. בין הצדדים עדיין קיימים פערים כספיים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוישה

    הוידאו מטופש לגמרי ואין שם שום ביצוע ראוי של השחקן.אני ספקן גדול לגביהם.בכל מקרה צריך עוד חיזוק של מספר שחקנים כדי לשרוד

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר