שחקני הפועל. צילום: ספי מגריזו
שחקני הפועל. צילום: ספי מגריזו

הפועל הגישה בקשה לחפיפה בין העונשים. המשמעות: החזרת שתי נקודות למאזנה

עו"ד יונגר פנה לבית הדין של ההתאחדות, בתקווה שהמהלך יוריד את המינוס של הקבוצה לשש נקודות. "אני מעריך שאנחנו צודקים", אמר המפרק הזמני. הדיון יתקיים ביום רביעי הבא

פורסם בתאריך: 28.8.18 11:50

האם המינוס של הפועל יירד בקרוב לשש נקודות? היום (שלישי) הגישה הפועל באמצעות המפרק הזמני, עו"ד יצחק יונגר, בקשה לבית הדין של ההתאחדות על מנת שהעונשים שנפסקו לחובתה – הפחתת 9 הנקודות בגין הליך הפירוק והפחתת שתיים נוספות בגין עבירות על תקנון הבקרה התקציבית – יהיו חופפים. הדיון יתקיים ביום רביעי הבא (5.9) בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל.

הבקשה שהגישה הפועל לבית הדין

המשמעות היא השבת שתי נקודות למאזן הקבוצה, שכזכור עומד כעת על מינוס 8 בזכות הניצחון 0:2 אתמול על בני לוד במחזור הפתיחה של הליגה הלאומית. "לא מדובר בערעור, אלא בבקשה ששני העונשים יהיו חופפים", הדגיש עו"ד יונגר.

"אם לוקחים דוגמאות מהענישה הפלילית, אתה יכול להיות מורשע באותו דבר, לספוג כמה עונשים אבל הכלל הוא שהענישה היא חופפת", הוסיף המפרק הזמני. "מכיוון שגם כאן מדובר באותה מסכת אירועים ושני העונשים נבעו מכך שלא היה כסף ולא שילמו לעובדים, הבקשה שלנו היא שהענישה תהיה חופפת. אני מעריך שאנחנו צודקים ומקווה שכך יחשבו גם בהתאחדות".

עו"ד יצחק יונגר

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן

    שיפיסקו עם. האיולת הזאת עם הפחתת נקודות זה רק ספורט איפא אנו נמצאים בעולם השלישי

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר