מנור סולומון. צילום זאב שטרן
מנור סולומון. צילום זאב שטרן

מחצית אחת הספיקה: 2:2 למכבי מול בני יהודה

45 דקות נוראיות התכולים הסתיימו בנס בפיגור של שער אחד. הצמד סולומון-בניון התעורר במחצית השנייה וסידר מהפך, אך דור ג'אן איזן לקראת הסיום

פורסם בתאריך: 2.9.18 20:55

משחק מוזר היה הערב (ראשון) באצטדיון המושבה. דווקא לאחר אחת המחציות החלשות ביותר שבוודאי זכורות לאוהדי מכבי בשנים האחרונות, מכבי התעוררה במחצית השנייה בזכות הצמד המוכר מנור סולומון את יוסי בניון, ובסיומו של משחק הפכפך סיימה ב-2:2 ונותרה ללא הפסד גם אחרי המחזור השני.

למרות התצוגה במחזור הפתיחה, 200 אוהדים בלבד של מכבי הגיעו לתמוך בקבוצתם הערב. בדקה השביעית צחי גיגי הדף לרגליו של ירדן שועה, שמסר לשי קונסטנטין, שהעלה את הכתומים ליתרון 0:1. לאחר השער מכבי פשוט התפרקה לחלוטין כאשר הקבוצה של יוסי אבוקסיס הגיעה לכמות גדולה של מצבים, כאשר רק חוסר ריכוז מנע מהם יתרון בגובה של ארבעה שערים לפחות.

במחצית ביצע אלישע לוי חילוף כפול כאשר הכניס את עודד אלקיים ומוחמד סרסור, והשיפור אכן הגיע, בעיקר בחסות סולומון שהוכיח שוב איזה כישרון טמון לו ברגליים. בדקה ה-55 בעיטה חופשית של גידי קניוק בדקה ה-55 נהדפה אל סולומון, שנעצר גם הוא אצל אמיליוס זובאס, אך בניון הצליח לאזן מקרוב. עשר דקות לאחר מכן המהפך הושלם כאשר בניון היה הפעם על תפקיד המבשל כאשר מסר מימין לסולומון, שכבש מקרוב. בדקה ה-88 ביצע עודד אלקיים גרם לפנדל, אותו ניצל דור ג'אן המחליף לשיוויון 2:2. בעוד שבועיים תארח מכבי את הפועל חדרה במסגרת המחזור השלישי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר