מכבי מול מכבי חיפה
מכבי מול מכבי חיפה

יריבה בהזמנה: 1:2 דרמטי למכבי על מכבי חיפה

למרות מחצית ראשונה חד צדדית ושער יתרון של הירוקים, הקבוצה של אלישע לוי ביצעה מהפך במחצית השנייה בזכות שערים של בריבו וקניוק והשיגה ניצחון ענק

פורסם בתאריך: 22.9.18 21:47

בשום שלב מכבי פתח תקוה לא האמינה שתצא הערב (שבת) עם כל הקופה מסמי עופר, עד הדקה האחרונה בה ניצח עבורה גידי קניוק את המשחק, 1:2 גדול על מכבי חיפה שנראית בדרך לעוד עונה מבוזבזת חרף תקציב ענק. במחצית הראשונה הירוקים שכבו על השער של מכבי והחמיצו בלי סוף, עד שג'ורג' מנדז'ק כבש בדקה ה-34 כשנכנס לרחבה באין מפריע ובעט פנימה, 0:1 בהפסקה.

המארחת נחלשה מאוד במחצית השנייה והמחליף תאי באריבו איזן בדקה ה-56. גידי קניוק בעט מ-20 מ' לקורה ובאריבו עט על הריבאונד, הטעה את דוס סנטוס וכבש, 1:1. עמית זנטי שנכנס כמחליף כמעט כבש מיד לאחר מכן (73) אבל מצא את צחי גיגי במקום.

זנטי ספג צהוב על התחזות ומאוחר יותר הורחק בצהוב שני לאחר פגיעה בעומר דנינו (84). כשנראה היה שהקבוצות יתחלקו בנקודות חטף דנינו כדור מסלליך בדקה ה-90 וכאמור סידר לקניוק מהפך תודות לסיוע מאקס מכבי אליסון דוס סנטוס. יותר מ-14 אלף מאוכזבים נטשו את המגרש. אולי זה מה שמגיע להם על חוסר היכולת להניח ליוסי בניון וללוות כל נגיעה שלו בכדור בשריקות בוז.

מכבי רושמת ניצחון חשוב מאוד שמעלה את מאזנה לשמונה נקודות בארבעה מחזורים. במחזור הבא תארח הקבוצה את הפועל חיפה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר