גן פטל ראש העין
גן פטל ראש העין

ילדי גן פטל לא יוצאים לחצר כי היא לא מוצלת

למרות שבגנים סמוכים יש הצללה גן פטל לא מוצל. הורים: "אנחנו מרגישים שלא באמת אכפת למישהו". העירייה: "אנו בוחנים מתן פתרונות הצללה בגנים בהם מיקום החצר חשוף לשמש למרות הצילות"

פורסם בתאריך: 10.10.18 10:30

הורים לילדים מגן פטל, ברחוב יגאל אלון בשכונת פסגות אפק בראש העין, מתלוננים על כך שאין להם בגן צלייה. לטענתם, הם פנו כבר בשנת הלימודים הקודמת לעירייה ואז נאמר להם שזה בטיפול. השנה חלפה, אך הצלייה טרם הגיעה. לטענתם, הם מקבלים כל הזמן תירוצים שונים החל מכך שלוקח זמן לקנות ועד שמדובר בשנת בחירות אבל בפועל הילדים לא יוצאים לחצר עקב החום הכבד.

גן פטל ראש העין

אחד הגנים הסמוכים לגן פטל – מוצל

"בינתיים מי שסובל מכך, הם הילדים שלנו", אומרת אמא לילד בגן. "הילדים שלנו, בני שלוש וחצי ומעלה, כמעט ולא יוצאים לחצר. יש משבצת קטנה של צל ולכן הצוות של הגן מעדיף לא להוציא אותם".

לדבריה בגנים הסמוכים אליהם כן התקינו צליות. "הילדים כל הזמן מספרים לנו שהם לא יצאו לחצר, כי היה חם. השטח של החצר הוא מספיק גדול ולכן לא מובן לנו מדוע הם מתמהמהים. אנחנו כל הזמן מקבלים תירוצים. בפעם האחרונה אמרו שיתקינו אחרי החגים, אבל לצערי, זה לא קורה. אנחנו מרגישים שלא באמת אכפת למישהו".

תגובת העירייה: "בכל הגנים ברובעים החדשים ובעיר הקיימת ישנם צילות על פי תכנון אדריכלי לתקן של משרד החינוך שבו 15 אחוז משטח החצר מתחת למתקני המשחקים מוצל. למרות זאת, בימים אלה בוחנים באגף החינוך מתן פתרונות הצללה בגנים בהם מיקום החצר חשוף לשמש למרות הצילות. עם סיום מיפוי הגנים הנושא יובא לאישור תקציבי לקראת תקציב 2019".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר