שחקני הפועל. צילום: זאב שטרן
שחקני הפועל. צילום: זאב שטרן

יונגר: "העובדה שבמכרז יהיה רק משתתף אחד היא בעייתית"

כפי שפורסם ב"ספורט מלאבס", המכרז למכירת הפועל צפוי להתפרסם רק בעוד מספר חודשים: "ההשלכות של הדחייה הן לא הרות גורל", אמר המפרק הזמני. גורם במחלקת הנוער על גיא בלום: "מתנהג לעיתים בשחצנות, אך טוב למועדון"

פורסם בתאריך: 30.10.18 10:11

כשמצבה בתחתית מוסיף להיות קשה ולאחר ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, מוקד העניין בהפועל ממשיך להיות המכרז למכירת הקבוצה והשאלה מתי יפורסם על ידי המפרק, עו"ד יצחק יונגר. כזכור, בעמותת הכחולה שמתכוונת להציע סכום של 300 אלף שקלים עבור רכישת זכויות הניהול, מצפים לפרסום המכרז כבר בקרוב, אך כעת ההערכות הן שהוא ידחה במספר חודשים, בין השאר כדי לתת אפשרות לקבלת הצעות נוספות שיעלו את מחירה של הקבוצה.

"אנחנו בודקים האם נכון לפרסם את המכרז עכשיו ונקבל החלטות בזמן הקרוב", אמר עו"ד יונגר, שמלבד נציגי העמותה נפגש עם איש עסקים נוסף המתעניין ברכישת המועדון. "מבחינת הכחולה כרגע הכוונה לשלם את הסכום המינימלי ויכול להיות שנצטרך לדחות את המכרז. בסך הכל הקבוצה מאוזנת תקציבית וההשלכות של דחיית המכרז הן לא הרות גורל. עוד לא קיבלתי החלטה, אבל העובדה שבמכרז יהיה רק משתתף אחד היא בעייתית".

עו"ד יצחק יונגר

עו"ד יצחק יונגר

חשוב לציין שמבחינת עמותת האוהדים מדובר בעניין בעל חשיבות גדולה יותר מזו של המפרק, שכן מלבד הרצון לפתור את הפלונטר סביב המועדון הרי שבכחולה היו רוצים להתחיל לעבוד באופן מידי ואף לנסות לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות על מנת לסייע לה לשרוד בליגה. עניין נוסף לו יהיו השלכות במקרה של דחיית המכרז הם המנויים לסיבוב אחד שרכשו רוב האוהדים וספק גדול אם כמויות מכובדות כפי שהגיעו למשחקי הבית עד עתה ימשיכו לזרום לראש הזהב במקרה שהכחולה לא תקבל את הבעלות על הפועל.

זאת ועוד, הכחולה היא זו שמשלמת את שכרו של המנכ"ל גיא בלום, והתחייבה לעשות זאת למשך חמישה חודשים, עד ינואר. במקרה שהמפרק יחפוץ בהמשך ההתקשרות עם בלום, יהיה עליו לפנות מקום בתקציב הקבוצה לתשלום שכרו, המוערך בכ-15 אלף שקלים בחודש. בכירים במחלקת הנוער העריכו כי במצב כזה מי שעלול לשלם את המחיר הוא יו"ר המחלקה איציק כהן שמחזיק בחוזה גבוה וקיצוצו יקל על התקציב ויעביר את סמכויותיו לבלום.

"לכחולה אכפת מאוד מהקבוצה והם רוצים שהיא תצליח. גם אם המכרז לא יהיה עכשיו אלא באפריל או במאי יש להם אינטרס שהקבוצה תתנהל טוב. לדעתי עד עכשיו הם מרוצים ויש שקט סביב המועדון", הוסיף עו"ד יונגר. "בכל מקרה לקחנו מקדמי ביטחון ולא נגיע למצב שאין לנו כסף לשלם".

"המנכ"ל של הפועל מתנהג לעיתים בשחצנות והוא סוליסט, אבל טוב למועדון הזה", אמרו במחלקת הנוער על בלום. "שינקה את האורוות ומי שלא מתאים שישלח אותו הביתה. רק אחד כמוהו, נטול פוליטיקה ו'נחמדות' – יכול לעשות את זה".

גיא בלום. צילום: עזרא לוי

גיא בלום. צילום: עזרא לוי

בכל הנוגע למצב הקשה בו נמצאת המחלקה, בכירים במחלקת הנוער תלו חלק נכבד מהסיבות לכישלון בכך שבית הספר לכדורגל של המועדון, פעם אחד ממושאי הגאווה של האגודה, לא שווק כלל בקיץ והוביל לכמות נרשמים קטנה משמעותית מהרגיל. "הכישלון הגדול הוא באי הבאת ילדים לבית הספר לכדורגל ויש חוסר של לפחות 100 ילדים ביחס לתקופות קודמות", אמרו במחלקה. "סדר גודל כזה מוביל לאובדן הכנסות וחור בתקציב של בין 300-500 אלף שקל וצריך לקחת את זה בחשבון".

בתגובה לדברים אמר יו"ר מחלקת הנוער, איציק כהן: "אחרי שנתתי את כולי למועדון ולמחלקת הנוער בשמונה השנים האחרונות, אחרי ששיקמתי את בית הספר לכדורגל ממצב שהיו בו 30 ילדים ל-300 ילדים ב-2 סניפים. אחרי שהגדלתי משמעותית את מחלקת הנוער ופתחתי קבוצות ליגה חדשות, שנותנות מסגרת ל-130 ילדים נוספים, שברובם הגיעו מבית הספר לכדורגל. אחרי שנלחמתי בשיניים והחזקתי את המחלקה ברגעים הכי קשים של המועדון כדי שהיא לא תקרוס, אחרי שהפסדתי בפירוק האחרון 470 אלף שקלים! כאשר במקרה הטוב אקבל שלישי מהכסף. אחרי שהתרסקתי ברמה האישית מהמצב הזה. אחרי כל זה אני מצפה לכל הפחות ממי שמצוטטים כ'בכירים במחלקה' לכבד אותי. אני לא צריך לקרוא שאני מרוויח הרבה וקיזוז שלי יאפשר מימון משכורות אחרות, מאכזב מאוד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. גיא

    חבל שבאמצעות כתבות מוזמנות מראש (מעניין על ידי מי) אתם מציגים תמונת מצב שקרית ומגמתית.

    היחיד שניסה לשווק את בית הספר לכדורגל של הפועל פתח תקוה בקיץ ואף ערך מבחנים לשחקנים לצרף אותם למחלקה היה איציק כהן.

    תמונת המצב בעיר היא זריעת חול בעיני אנשים. תושבים רבים, ביניהם גם אוהדי הפועל פתח תקוה בעצמם, בעקבות המעילה של בעלי הבית הקודמים בכסף לשחרור שקרים כי מחלקת הנוער ומועדון הפועל פתח תקוה מעלו בכספים והעלימו כספים, מעדיפים לחצות את הכביש למועדון השכן.
    שם אגב מתייחסים להורים ושחקנים בצורה קטסטרופלית וכנראה ככה אנשים אוהבים שמתייחסים אליהם. אבל ככה כשבית הספר לכדורגל מפוצץ בילדים אז גם אם תתייחס בצורה מגעילה ההורים ישארו, כאילו אין 5 מועדונים שונים בעיר פתח תקוה. כולם הולכים למועדון השכן שמספר סיפורים על קידום צעירים וזה עצם הבעיה.
    אם נגיד את האמת על כל חמש מאות שחקנים מוכשרים רק אחד יעלה ויקודם לקבוצת הבוגרים.

    להבדיל ממועדונים אחרים יו"ר מחלקת הנוער מר איציק כהן תמיד כיוון את עובדיו ושחקניו קודם כל לערכים, דרך ארץ ואהבת המועדון.

    עובדי המועדון ובראשם איציק כהן, שילמו את מחיר כישלון הניהול של המועדון על ידי הבעלים הקודם, כבר בחודש ינואר כאשר לא קיבלו משכורות, דבר שלא מנע מהם להמשיך ולהוביל את מחלקת הנוער של המועדון בגלל אהבת הילדים והסמל. למרות שיכלו לגרום לסכסוך עבודה ולפזר את מחלקת הנוער בגלל אי תשלום משכורות. הם המשיכו לעבוד בראשות איציק עד לדקה האחרונה של העונה. וזה המון בזכות ליווי ותמיכה של איציק ואני לא מכיר אנשים אחרים שיפעלו כך.
    במחלקת הנוער נעשית עבודה יום יומית 24/07 כדי לקדם את קבוצות המחלקה בניהולם של איציק כהן ורינת יוסף, להזכיר שאיציק הוא גם יו"ר מחלקת הנוער וגם מנהל בית הספר לכדורגל.

    איך אפשר להגיד שהוא מקבל שכר מוגזם כשאדם עובד 24/07 ואין מאיפה לשלם.
    ולמרות המצב הוא מוריד רגל מהגז ועושה ככל לקדם את המחלקה.

    גילוי נאות הבן שלי במחלקת הנוער של מועדון הפועל פתח תקוה, אני מכיר את פועלם של כל אנשי המחלקה. ואם לא עבודתם שלא אנשים יקרים אלה, הדרך שלהם וההכוונה של הילדים, לא הייתי נשאר שם לרגע.
    מחזק אותם וקורא למי שצריך, פתח את העיניים אל תהיה עיוור
    ויתור על איציק זה ויתור על זכות המועדון

  2. ניתאי אבוהב

    איציק כהן הוא יקיר המחלקה ואוהד הפועל אמיתי. מגיע לו לקבל שכר של לפחות 15 אלף בחודש!!!

  3. הלביאות של שער 4

    חחחחחחחח ניתאי אבוהב אתה לא בכיוון חביבי. תכפיל תכפיל חחחחחחחחחחח הבנאדם מרוויח כמו ביל גייטס יחייחייחחחחחח

  4. אחד שיודע

    אני דווקא ראיתי דוח כספי וכמו שהלביאות טוענות מדובר בהרבה יותר מזה, לפחות כפול.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר