אלישע לוי. צילום: ניר קידר
אלישע לוי. צילום: ניר קידר

אלישע לוי: "כשכולם יחזרו לשחק אני מאמין שמצבנו יהיה טוב יותר", סיסוקו חתם

ההפסד לרעננה היווה את המשחק הרביעי ברציפות של מכבי ללא ניצחון, והמאמן מקווה שלקראת המשחק מול קריית שמונה מנור סולומון, חביב חביבו ולידור כהן יוכלו לשוב לסגל

פורסם בתאריך: 31.10.18 16:06

במכבי פתח תקוה גילו שאחרי פתיחת העונה האופטימית עם 8 נקודות מ-12 אפשריות, הגיעה סדרה מבשרת טובות הרבה פחות עם שתי נקודות בלבד בארבעת משחקי הליגה האחרונים. הסיבה, כך אומרים במועדון, נעוצה בשלל הפציעות בחלק הקדמי. מנור סולומון שסובב את הקרסול במסגרת הנבחרת וישב על הספסל בהפסד מול רעננה ניסה לשוב השבוע בהדרגה לאימונים מלאים, כך גם לגבי החלוץ חביב חביבו שספג חבטה ברגלו במשחק האימון מול בית”ר ירושלים ולא ברור אם ייכלל בסגל במשחק הבית בשבת (18:00) מול הפועל קריית שמונה, שמגיעה בכושר טוב לאחר שהביסה את סכנין והתייצבה במקום הרביעי.

לידור כהן סובל מכאבים בשרירי הבטן וגם הוא בספק. גם בגזרת המגנים המצב לא מעודד במיוחד כשעודד אלקיים סובל ממתיחה בשריר וככל הנראה ייעדר, כמו גם נאור פסר שהורחק במשחק האחרון. “הדברים מאוד דינמיים ומבלי לתרץ, הנפילה ביכולת שלנו בשבועות האחרונים היא בהשפעה ישירה של הפציעות והשחקנים החסרים”, אמר המאמן אלישע לוי. "אם בהגנה אנחנו עוד יכולים איכשהו לאלתר, הרי שהדברים פוגעים בנו בעיקר בהתקפה ואנחנו כבר לא מבקיעים כמו בתחילת העונה. נכון לעכשיו זו עיקר הבעיה אבל אני מקווה שהשבוע זה יהיה קצת שונה ונקבל בחזרה שחקן או שניים שיוכלו לעמוד לרשותנו בחלק הקדמי".

לקראת ההתמודדות הקרובה הוסיף לוי: "אנחנו רואים שקריית שמונה במצב טוב יותר במשחקים האחרונים, אבל כל הליגה הזו מאוד מאוד צפופה. אנחנו לא מנצחים חודש ונמצאים עדיין במקום השישי כך שכל נקודה יכולה לשנות את התמונה. תמיד צריך להיות עם האצבע על הדופק אבל זה המצב ואיתו נתמודד. ברור שכאשר כולם יחזרו לשחק אני מקווה ומאמין שמצבנו יהיה טוב הרבה יותר".

למרות שחלון ההעברות כבר נסגר, מכבי פתח תקוה רשמה השבוע רכש חדש כשהחתימה את המגן הימני הצרפתי עיסא סיסוקו על חוזה לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת. השחקן צפוי היה לעבור בבקרה התקציבית כדי שיוכל לעמוד לרשותו של אלישע לוי כבר במשחק הקרוב מול קריית שמונה. סיסוקו בן ה-33 מגיע למכבי אחרי עונה באמיין, שסיימה במקום ה-31 בליגה הצרפתית בעונה האחרונה. בעבר שיחק גם בנאנט ואנז'ה מארצו, ובגנואה ובארי האיטלקיות.

סיסוקו מנסה לעצור את אלירן עטר ב-2013. צילום: AFP

סיסוקו מנסה לעצור את אלירן עטר ב-2013. צילום: AFP

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר