מכבי מול קריית שמונה
מכבי מול קריית שמונה

קבוצה במשבר: מכבי הפסידה 1:0 בבית לקריית שמונה

התקופה הרעה של אלישע לוי ושחקניו נמשכה עם הפסד שני ברציפות ומשחק חמישי ללא ניצחון. מרקוס דיניז הכריע את המשחק בדקה ה-11

פורסם בתאריך: 3.11.18 19:55

מכבי פתח תקוה ממשיכה להשכיח בעקביות את פתיחת העונה המרשימה שלה. הערב (מוצ"ש) היא ספגה הפסד שני ברציפות באותה תוצאה, 1:0 ביתי להפועל קריית שמונה והשלימה חמישה משחקים ללא ניצחון בהם נוצחה שלוש פעמים. מנור סולומון שב להרכב לאחר כחודש בו נעדר בשל פציעה, כמו גם חביב חביבו. המגן הימני עיסא סיסוקו ערך הופעת בכורה ומנגד יוסי בניון פתח במפתיע על הספסל.

קריית שמונה פתחה בסערה וכבשה כבר בדקה ה-11. קרן של ואלון אחמדי מצאה את מרכוס דיניז, שחופשי ומאושר נגח מ-5 מ' כדור שצחי גיגי הדף ברשלנות אל תוך שערו, 0:1. מכבי כמעט חזרה בדקה ה-23 כשסולומון פרץ בשמאל והכין כדור על מגש לגידי קאניוק, אבל השוער האורח דז'וגאס ברטוקס הדף מצוין.

בדקה ה-37 טעות של אותו שוער כמעט סדרה שער בכורה לחביבו, אבל הניסיון שלו לכבוש בעקב נבלם בידו של עאיד אבו עביד ללא תגובת השופט עידן לייבה. איש המשרוקית המשיך במגמת ההתעלמות מפנדלים גם בדקה ה-53 כשגיגי פגע בגסות ברחבה בצווארו של יואל אבוחצירה. החלוץ זכה לטיפול, אבל קבוצתו משום מה לא זכתה לכדור עונשין שהגיע לה.

בניון נשלח למגרש בדקה ה-60 ומאוחר יותר ריענן לוי את החלק הקדמי עם לידור כהן ותאי בריבו במקומם של סולומון וחביבו, אבל גם הם לא הצליחו לסכן יותר מדי את השער וקריית שמונה טיילה כל הדרך לניצחון, לא לפני שדידייה ברוסו כמעט גנב לה שתי נקודות כשסובב למשקוף בתוספת הזמן. אחרי פתיחת עונה שהרימה את רף הציפיות, עושה רושם שמכבי מתחילה לשוב למימדיה הטבעיים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר