שחקני הפועל באימון. צילום: זאב שטרן
שחקני הפועל באימון. צילום: זאב שטרן

דגו העניק לשחקנים שני ימי חופש, גורם בהפועל: "שכונה ושערוריה ממדרגה ראשונה"

למרות רצף חמשת משחקי הליגה ללא ניצחון, המאמן החליט להוריד עומס משחקניו. "חייבים היו לחכות לפגרה", טענו במועדון. אכזבה מיכולתו של טימור רודוסלסקי

פורסם בתאריך: 7.11.18 09:38

דווקא אחרי ההפסד האכזרי להפועל עכו שסגר רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון ולפני היציאה לפגרת השזרוע ביום שלישי הבא, החליט המאמן מסאי דגו להעניק אתמול והיום (רביעי) שני ימי חופש לשחקניו. "הקבוצה מדורגת במקום האחרון ובסכנת ירידה לליגה א'. במקום להתאמן פעמיים ביום השחקנים מקבלים יומיים חופש. איפה זה קיים בכדורגל המקצועני? שכונה ושערוריה ממדרגה ראשונה", קבל גורם במועדון.

"עוד רגע יוצאים לפגרה. אי אפשר לחכות עם החופשים האלה? רוצים לתת חופש, תנו יום אחד", הוסיף הגורם. "המשמעות היא שהשחקנים שלא שיחקו מול עכו לא יתאמנו במשך ארבעה ימים. באיזה מצב בדיוק הם יגיעו למשחק ביום שני? שוב, יש פגרה וכל הקבוצות יתנו לשחקנים חופש ארוך, אפילו כדי לנסוע לחו"ל. חייבים היו לחכות לפגרה".

יש לציין כי בצוות המקצועי לקחו את הדברים בחשבון ומאחורי ההחלטה עמד הרצון לאפשר לשחקנים לנקות את הראש אחרי שבועיים לא פשוטים עם לא מעט משחקים, כולל באמצע השבוע בגביע המדינה. בנוסף, בשל העובדה שהמשחק הבא ייערך בשני, מתוכננים ארבעה אימונים – אחד בכל יום – בין הימים חמישי לראשון, כך שלשחקנים יהיה מספיק זמן להתכונן להתמודדות.

בנוסף, קיימת בהפועל אכזבה מיכולתו החלשה של הבלם טימור רודוסלסקי, שנבחן במועדון מספר שבועות לפני שהוחתם וחרף השער הנאה שכבש במספרת בהופעת הבכורה בקבוצה, מתגלה עד כה ככישלון. עם זאת, בקבוצה היה מי שציין שלא לעניין להפיל את כל התיק על הבלם היהודי/קזחי הצעיר בזמן שהקבוצה כולה נמצאת בתקופה לא טובה. המאמן מסאי דגו בחר שלא להגיב לדברים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר