אלישע לוי. צילום: ניר קידר
אלישע לוי. צילום: ניר קידר

"אלישע לוי ממשיך כרגיל והמעמד שלו לא על הפרק"

למרות ההפסד 1:0 לקריית שמונה, במכבי טוענים כי הם לא דנים במעמדו של המאמן, שהשלים חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון. סולומון צפוי לשחק בשבת מול מכבי נתניה, לידור כהן בספק

פורסם בתאריך: 8.11.18 12:01

רצף חמשת המשחקים ללא ניצחון של מכבי פתח תקוה בהם הפסידה שלוש פעמים פלוס העובדה שהקבוצה מתקשה מאוד לייצר מצבי הבקעה, לא גורמים לראשי הקבוצה להיות רגועים במיוחד, אבל מאידך גם לא לדון במעמדו של המאמן אלישע לוי. "הכל בסדר עם אלישע, הוא ממשיך כרגיל והמעמד שלו לא על הפרק", הבהיר בכיר במועדון. "הפצועים לאט לאט חוזרים ואנחנו מקווים שיחד איתם הקבוצה תתאושש". עם 01 נקודות במאזנה ורגע לפני היציאה לפגרת השזרוע, תנסה מכבי לשנות מומנטום דווקא בחוץ מול מכבי נתניה (שבת, 16:00), שתגיע במצב רוח מצוין לאחר שלושה ניצחונות רצופים שהבליטו בעיקר את אקס מכבי, גיא מלמד.

למרות שנראה היה שמנור סולומון סובל ממתיחה נוספת, החילוף שלו בהפסד האחרון 1:0 לקריית שמונה היה מתוכנן כדי לאפשר לו לחזור לעניינים בהדרגה והוא צפוי לעמוד לרשותו של אלישע לוי. מי שבספק הוא החלוץ לידור כהן, ששולב כמחליף מול קריית שמונה אבל עדיין סובל מכאבים בשרירי הבטן ומתקשה להשלים אימון מלא. יוסי בניון, שעודכן מבעוד מועד שיפתח על הספסל בשל שינוי מערך, ישוב ככל הנראה להרכב. "כשהרבה שחקני התקפה פצועים ברור שיותר קשה לנו להגיע למצבים", אמר אחד השחקנים. "אנחנו ממשיכים לעבוד קשה באימונים אבל כמובן שיש פה גם עניין של חוסר ביטחון וזה מה שקורה כשאנחנו לא מנצחים כבר תקופה והפסד גורר הפסד".
על המצב הנזיל בטבלה הוסיף שחקן בקבוצה: "כל הליגה התחילה לצבור נקודות כך שהמצב שלנו נהיה מסוכן. החבר'ה הוותיקים יותר צריכים להרים את הקבוצה ואנחנו חייבים לצאת עם נקודות לפני הפגרה, כי מיד אחריה יש לנו את מכבי תל אביב והכל עלול להפוך למסובך יותר".

ובזמן שהבוגרים מתקשים להתרומם, מילה טובה מגיעה לקבוצת הנוער של המועדון, שממשיכה להוליך את טבלת ליגת העל בתום עשרה מחזורים עם 23 נקודות, אחת יותר ממכבי תל אביב במקום השני. ליאל עבדה וטל דאון כבשו בניצחון החוץ האחרון 2:1 על בית"ר ירושלים. הליגה יצאה לפגרה בת שלושה שבועות בשל פתיחת טורניר מוקדמות אליפות אירופה, במסגרתו תפגוש נבחרת הנוער את אזרבייג'אן, ליכטנשטיין וגיאורגיה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר