רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן
רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן

גרינברג: "אני נפגש עם אנשי עסקים כדי להוציא את המכרז על הפועל כמה שיותר מהר"

ראש העיר הנבחר של פתח תקוה אמר אחרי הפגישה עם המפרק הזמני עו"ד יונגר: "דרשתי מהמפרק להוציא את הפועל למכרז בהקדם ואני ממשיך ללחוץ בנושא. מבחינתי שזאת תהיה הכחולה, אנשי עסקים או כל גורם אחר". חצור ואיטח נפגשו עם המפרק הזמני

פורסם בתאריך: 13.11.18 18:47

רק בשבוע הבא ייכנס רמי גרינברג באופן רשמי ללשכת ראש העיר פתח תקוה, אך בימים האחרונים הוא כבר עוסק במרץ בכל הנוגע להפועל. בשבוע שעבר קיים גרינברג פגישה עם נציגי עמותת הכחולה, המעוניינת לרכוש את המועדון שנמצא תחת הליך פירוק, ואתמול (שני) קיים פגישה עם המפרק הזמני עו"ד יצחק יונגר.

"דרשתי מהמפרק להוציא את הפועל למכרז בהקדם ואני ממשיך ללחוץ בנושא", אמר גרינברג בשיחה עם "ספורט מלאבס". "אני נפגש עם אנשי עסקים נוספים, רציניים מאוד, כדי שנמצא את הדרך להוציא את הקבוצה למכרז כמה שיותר מהר. עשיתי ישיבות ארוכות בנושא גם השבוע כדי לגרום לכמה שיותר אנשי עסקים רציניים להתעניין במועדון. המטרה היא להציל את הפועל מהמקום שהתדרדרה אליו, כי היא צריכה להיות קבוצה מובילה בכדורגל הישראלי".

העובדה שאתה מחפש אנשי עסקים להשקעה במועדון אומרת שאתה לא סבור שהכחולה היא האפשרות הטובה להפועל?

"זו לא הכוונה. מבחינתי שזאת תהיה הכחולה, אנשי עסקים או כל גורם אחר. אם זה יהיה הכחולה אז מה טוב. אולי שיתוף פעולה של הכחולה יחד עם אנשי עסקים כדי להגיש הצעה גבוהה במכרז. המפרק אומר שהצעה בגובה 300 אלף שקלים היא לא ריאלית מבחינתו, אבל אם יבואו אנשי עסקים ויציעו הצעה יותר אטרקטיבית, אז הוא יפרסם את המכרז".

בנושא אחר, הספונסרים של מחלקת הנוער, גל חצור ויוגב איטח, נפגשו היום עם עו"ד יונגר במשרדו בתל אביב. הפגישה נערכה בעקבות המתיחות הקיימת בין חצור למנכ"ל גיא בלום, שבעקבותיה הפסיקו לאחרונה השניים את תמיכתם במחלקת הנוער. בין השאר ביקש המפרק לברר האם בכוונת השניים לחדש את תמיכתם הכספית במחלקה.

כמו כן נבדקה אפשרות מימונו של החלוץ הניגרי נג'יב יוסף עבדול, שנחת לפני יומיים בארץ וצפוי להצטרף לקבוצת הנוער שמשחקת בליגה השנייה. נכון לעכשיו, השיבו השניים בשלילה כאשר מבחינתם יש לפתור קודם כל את המחלוקות מול בלום. גורמים במועדון העריכו כי ייתכן והשניים פועלים יחד עם אנשי עסקים ליצירת קבוצת רכישה שתגיש הצעה במכרז לרכישת זכויות הניהול בהפועל, אך הצדדים הכחישו את העניין.

"זה לא נכון, אם הייתי רוצה להגיש הצעה לא הייתי צריך אף אחד", הגיב חצור. "דיברנו על מה עושים נוכח מצב הקבוצה. אני חושב לעזור לחזק את המועדון בינואר, אבל במכרז אני לא אתמודד בכל מקרה. אם יבואו אנשי עסקים שיתמודדו, אני אתמוך בהם. תמיד חשבתי שאיש עסקים גדול יותר טוב מכל דבר אחר למועדון, במטרה שישתף פעולה יחד עם הכחולה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מאיר

    אגורה אחת שחוקה לא היתי מעביר לקבוצה שרוב דחקניה הם לא בני פתח תקוה. העיר לא צריכה לממן או להתעסק בדבר שאין בו שום תהילה. שום רווח.שום גאווה.

  2. כחול ותיק מבין דברים

    דודי אלון בה בידמות קאלה.הו בגילגול קאלה.היתכן שעידן. קאלה הרעים .חוזרים בידמות אלון.תסריט מציאותי

  3. רונן

    שיבוא משהו כבר אנו לא יכולים לישון כבר לאור המצב שיצילו את הפועל פתח תקוה שלנו מהר כל האפשר לא יכולים יותר כבר בבקשה מכם…

  4. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    דודי אלון.אים יש לך כבוד עצמי. תעזוב את הפועל.מה ששבר את גב הגמל.זה היה הסי.שאתה קולט כדור בתוך השער.בימקום לצאת להדוף.אתה ניכנס לתוך השער עים הכדור.אני בימקומך.הייתי לוקח אחריות.ומבקש לצאת באמצע המישחק.ולעשות חושבים. אחרי כול הטעויות שעשיתה במשך מספר מחזורים שעלו לנו.באיבוד נקודות.חבל שתמשיך.שוער שלא יוצה לכדורים נייכים.ולקרנות..הן לא מה לעשות בשער.שדרג את עצמך למיקצוע אחר.

  5. מוישה

    הכחולה הביתה.עןץם 300000 שקל לא ניתן לעשות כלום
    זו פשוט בדיחה.אין מה לדבר על פחות ממיליון וחצי שקל

  6. כחול עולה.

    אלעד גבאי יוצר את כל החורים בהגנה. תעברו משחק משחק מאז שהוא הגיע ההגנה מסננת.וזה שהמאמן לא עושה חילופים נכונים זה גם מכה. אם רוצים להציל את הקבוצה מירידה צריך להביא את יובל נעים דחוף…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר