דיוויד אבידור. צילום מתוך האתר הרשמי של ניו יורק רד בולס
דיוויד אבידור. צילום מתוך האתר הרשמי של ניו יורק רד בולס

הבלם היהודי-אמריקאי דיוויד אבידור נבחן בהפועל ועשוי לחתום

שחקן ההגנה בן ה-26, ששיחק בעונה האחרונה בליגה השנייה בפינלנד, הרשים בשני משחקי האימון של הקבוצה השבוע אך למועדון אין את האפשרות הכלכלית להחתימו, לפחות עד ינואר

פורסם בתאריך: 22.11.18 20:58

בצל המצב הקשה בתחתית הליגה הלאומית, בצוות המקצועי של הפועל מנצלים את הפגרה מהליגה הלאומית כדי להתחיל לפזול לעבר חיזוק בחודש ינואר. בימים האחרונים נבחן במועדון הבלם היהודי-אמריקאי דיוויד אבידור בן ה-26, שאינו מחזיק בחוזה בקבוצה אחרת ויכול היה באופן עקרוני לחתום מיידית בקבוצה, אך למועדון אין כרגע את התקציב להחתימו, לפחות עד חלון ההעברות של חודש ינואר. הבלם (1.86 מטרים) הרשים מאוד בשני משחקי האימון של הקבוצה השבוע – 0:0 מול הפועל רמת השרון וניצחון 1:3 היום על מ.ס אשדוד (קובי מור, רוי מליקה ועמית מזרחי כבשו).

צפו בסרטון עם הביצועים של אבידור:

בכדי לפנות מקום בתקציב, בין היתר לצורך צירופו של אבידור, במועדון לא שוללים שחרור של שחקנים מאכזבים בחודש ינואר, כאשר למרבית שחקני הקבוצה ישנו סעיף בחוזה המאפשר למועדון לסיים את ההתקשרות עימם בהתראה של 30 ימים. "כולם במבחן עד ינואר, בכל מקרה נהיה חייבים להתחזק", אמרו בקבוצה. בכל מקרה, מי שאמור לחזור לסגל הקבוצה במשחק הקרוב מול נס ציונה הוא ירין חסן, שלא שיחק בשני משחקי הליגה האחרונים.

אבידור שיחק בקולג' באוהיו לפני שחתם על החוזה המקצועני הראשון שלו במדי דאלקורד השבדית, ששיחקה אז בליגה השלישית בארצה. אבידור התקשה להשתלב בקבוצה והושאל לקבוצה מהליגה החמישית, עד שב-2016 חתם בטולסה מה-USL (ליגת המשנה של ארצות הברית). במדי טולסה כבש שער אחד ב-29 הופעות, עד שלפני שנה וחצי חתם בקבוצת המשנה של ניו יורק רד בול, במדיה כבש שער אחד ב-19 הופעות. קבוצתו האחרונה הייתה האקה מהליגה השנייה בפינלנד במדיה רשם שער אחד ב-21 הופעות, כאשר העונה בפינלנד הסתיימה בסוף חודש אוקטובר.

בנושא אחר, ביום שלישי קיימה עמותת הכחולה פעילות לרגל יום הסובלנות הבינלאומי יחד עם מחלקת הנוער של המועדון והנוער העובד והלומד. בפעילות שנערכה במגרש הספורט בחטיבת הביניים "גולדה", לקחו חלק חניכים מקן אם המושבות, ביניהם חניכים עם מוגבלויות, יחד עם קבוצת ילדים ג' צפון ממחלקת הנוער של הפועל. מסגרת הפעילות כללה חלוקה לקבוצות מעורבות, ביצוע הפעלות ותרגול משחקי ספורט למיניהם, כאשר בשיאה של הפעילות הכינו הילדים שלט גדול עם כיתוב של יום הסובלנות.

"פעילות זו נהגתה בהתאם לרוח העמותה, לפיו חיבור לקהילה המקומית וחינוך לערכים מהווים אבני יסוד בחזון הכחולה", אמר שי שנקמן, פעיל בעמותת הכחולה ואחד ממארגני הפעילות:. "אופי הפעילות של מפגש בלתי אמצעי על מגרש המשחקים, נבחר כדי להנגיש בדרך טבעית ומהנה את הנושא של סובלנות, במטרה לחזק את ערכי כבוד האדם והיחס לאחר בקרב הילדים; שמצדם גילו רוח ספורטיבית, סבלנות וסובלנות ראויים לציון".

הפעילות של עמותת הכחולה. צילום: יוני לב ארי, עמותת הכחולה

הפעילות של עמותת הכחולה. צילום: יוני לב ארי, עמותת הכחולה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. הפנתרים.הכחולים

    המהמן.והמפרק.ממשיכים לפרק את הפועל פ"ת…הזויים מה עים שוער.שוער דחוף ביותר.קריטי ביותר.הזויים שכמותכם.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מיסכן.דודי אלון.בסוף יכנס לספרי גינס.בתור השוער שספג אכי הרבה שערים. בהיסטוריה של הכדורגל. דופק לעצמו את הקריירה.

  3. כחול אמיתי

    איך קלינגר אמר יש שחקנים שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת
    דייגו תלמד ….

  4. כחול

    איך קלינגר אמר יש שחקנים שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת
    דייגו תלמד ….

  5. כחול

    איך קלינגר אמר יש שחקנים שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת
    דייגו תלמד ….לחשוב מחוץ לקופסה

  6. מוישה

    חברים מספיק כבר עם הבדיחות
    בסרטו רואים אותו מוסר כדורים כשהקבוצה השניה
    פשוט עומדת על המגרש.אם היה טוב היה כבר מוצא קבוצה השנה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר