עו"ד עמית פינס, השופטת עירית וינברג-נוטוביץ, עו"ד ליאור דגן. צילומים: ניר קידר, אתר בתי המשפט, עזרא לוי
עו"ד עמית פינס, השופטת עירית וינברג-נוטוביץ, עו"ד ליאור דגן. צילומים: ניר קידר, אתר בתי המשפט, עזרא לוי

השופטת "הצרה" על התנהלות המפרקים פינס ודגן, אך הקצתה חודש וחצי לעדכון נוסף

בהחלטה שנתנה היום עירית וינברג-נוטוביץ בנוגע להליך מול מאיר שמיר בתיק הפירוק הראשון, ביקרה השופטת את התנהלות המפרקים, אך אפשרה להם להמשיך בגישור עד ל-15.1

פורסם בתאריך: 2.12.18 16:26

הליך הגישור בין המפרקים עורכי הדין ליאור דגן ועמית פינס לבין מאיר שמיר, במסגרת הליך הפירוק הראשון של הפועל, מסרב להיגמר. לאחר הודעת העדכון שמסרו המפרקים בשבוע שעבר, שהגיעה לאחר למעלה משלוש שנים של הליך גישור שלא הניב תוצאות, הורתה היום (ראשון) שופטת בית המשפט המחוזי, עירית וינברג-נוטוביץ, למפרקים להגיש הודעת עדכון נוספת ב-15.1, בטרם תקבע דיון בהליך.

בהחלטתה היום כתבה השופטת: "עיינתי בהודעת העדכון ואין לי אלא להצר כי המנהלים המיוחדים לא טרחו לעדכן את בית המשפט, כפי שנדרשו בהחלטה מיום 6.9.15 ואף בהודעתם זו, לא פירטו את הליכי הגישור, מועד הישיבות וכדומה. המנהלים המיוחדים יגישו הודעת עדכון נוספת עד ליום 15.1.19 ובהתאם לאמור לה ייקבע המשך הדיון בבקשה".

החלטת השופטת וינברג-נוטוביץ

החלטת השופטת וינברג-נוטוביץ

יש לציין שלמרות שהמשיכה לבקר את התנהלות המפרקים, למעשה השופטת נענתה לבקשתם של עורכי הדין פינס ודגן, שביקשו לקיים פגישת גישור אחרונה בתחילת חודש ינואר, למרות שהעריכו כי הסיכויים להגיע להבנות נמוכים.

כזכור, בחודש ספטמבר 2015 הופנו הצדדים לגישור אצל עו"ד עמוס גבריאלי, אך למרות הוראת השופטת להגיש הודעת עדכון תוך שלושה חודשים, לא הגישו הודעה כזו עד לפניית "ספורט מלאבס" לפני שבועיים. בעקבות הפנייה, השופטת וינברג-נוטוביץ ביקשה מהמפרקים להגיש עדכון תוך חמישה ימים, אך עורכי הדין דגן ופינס לא עמדו גם במועד זה. בעקבות פנייה נוספת שביצענו, ננזפו המפרקים והגישו את ההודעה, בה טענו כי מקור העיכוב הוא בתקלה משרדית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר