בית המשפט המחוזי בלוד. צילום: אמר-קוריאל אדריכלים
בית המשפט המחוזי בלוד. צילום: אמר-קוריאל אדריכלים

המפרקים דגן ופינס לבית המשפט: הודענו על סיום הליכי הגישור, אך תתקיים ישיבה נוספת בינואר

לאחר שננזפו הבוקר על ידי השופטת וינברג-נוטוביץ, הגישו עורכי הדין עדכון על הליך הגישור מול מאיר שמיר, בו ביקשו מבית המשפט לקבוע דיון מקדמי לאחר שלא הגיעו להסכמות. באשר לאיחור בהגשת העדכון כתבו: "מקור האיחור בתקלה משרדית"

פורסם בתאריך: 28.11.18 16:56

האם הליך הגישור הארוך בין המפרקים למאיר שמיר בדרך לסיום? בהודעת עדכון שהגישו היום (רביעי) עורכי הדין ליאור דגן ועמית פינס לידי השופטת עירית וינברג-נוטוביץ מבית המשפט המחוזי מרכז, מסרו השניים כי הודיעו למגשר, עו"ד עמוס גבריאלי על סיום ההליך לאחר שלא הושגו הסכמות. למרות זאת, דגן ופינס ציינו בהודעתם כי גבריאלי מעוניין לקיים ישיבה נוספת ואחרונה, לדבריהם, בתחילת חודש ינואר. למרות זאת, ביקשו המפרקים מבית המשפט לקבוע דיון מקדמי בהליך מול שמיר. כזכור, הודעת העדכון הוגשה למעלה משלוש שנים לאחר שהופנו הצדדים להליך גישור.

"מזה תקופה ארוכה, מנהלים המנהלים המיוחדים הליכי גישור בפני כבוד המגשר עו"ד עמוס גבריאלי", נכתב בהודעתם של המפרקים דגן ופינס. "במסגרת הליכי הגישור, נעשו מאמצים רבים להגיע להסדר פשרה ואף נבחנה אפשרות לגבש מנגנון בירור מהיר וחלופי תוך הסתייעות ברואה חשבון חיצוני. למרות מאמצים אלה, הצדדים לא הצליחו להגיע להסכמות. בנסיבות אלה, הודיעו המנהלים המיוחדים למגשר על סיום הליכי הגישור".

בהמשך ציינו המפרקים: "בעקבות הודעתם, מסר המגשר כי ברצונו לקבוע ישיבה נוספת (ואחרונה) לתחילת חודש ינואר 2019, בניסיון אחרון לראות אם ניתן לגבש הסכמה. המנהלים המיוחדים הודיעו למגשר כי מפאת כבודו של המגשר ומאמציו, המנהלים המיוחדים ישתתפו בפגישה שנקבעה. למרות הפגישה שנקבעה לתחילת חודש ינואר 2019, המנהלים המיוחדים סבורים כי הסיכוי להגיע להסכמה מול שמיר הם נמוכים מאוד. לפיכך, בית המשפט הנכבד מתבקש לקבוע דיון מקדמי נוסף בבקשה 54, וזאת על מנת לקבוע את אופן בירור הבקשה והטענות המפורטות בה".

הודעת העדכון, כזכור, הוגשה רק לאחר שביום רביעי שעבר הורתה השופטת וינברג-נוטוביץ על המפרקים להגיש הודעת עדכון תוך חמישה ימים, זאת בעקבות פנייה של "ספורט מלאבס". עורכי הדין דגן ופינס לא עמדו גם במועד זה, וננזפו הבוקר על ידי השופטת. בהודעת העדכון, ניסו המפרקים להסביר את העיכוב: "המנהלים המיוחדים מבקשים להתנצל על האיחור בהגשת ההודעה שמקורה בתקלה משרדית, ולא – חלילה – מתוך זלזול בהחלטות של בית המשפט הנכבד".

העדכון שהגישו המפרקים לבית המשפט

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. צביקה

    ברור, בכלל לא מזלזלים, אולי לא בבית המשפט אבל בקבוצה ובאוהדיה ועוד איך… ביזיון מוחלט

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר