קובי מור וגל לוי. צילום: עזרא לוי
קובי מור וגל לוי. צילום: עזרא לוי

ליגה א' מעולם לא הייתה קרובה יותר: הפועל הפסידה 1:0 לנס ציונה

לקול שריקות בוז מהמאות הבודדות ביציע, הכחולים רשמו תצוגת נפל נוספת שהשלימה משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות. שטיין כבש בדקה ה-87, הפער מהמקום שמוביל למבחנים עומד על שש נקודות. דניאל שוורצבוים ואיתי לוי התעמתו בסיום

פורסם בתאריך: 3.12.18 21:24

הרצף הבלתי נתפס של משחקים ללא ניצחון בהפועל המשיך הערב (שני) עם הפסד אכזרי 1:0 לנס ציונה, לעיניי כ-300 אוהדים בלבד. עם 3 נקודות עמוק במקום האחרון, שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון ושמונה בכל המסגרות, סכנת הירידה לליגה א' הופכת למוחשית משבוע לשבוע. הלחץ הבלתי נגמר נתן אותותיו גם אחרי שריקת הסיום כשדניאל שוורצבוים העיר בירידה לחדר ההלבשה לאיתי לוי, שבתגובה דחף אותו למורת רוחם של האוהדים.

הפועל הייתה מעט טובה יותר במחצית הראשונה, בעיקר בזכות שגיא דרור שניסה פעמיים את כוחו ללא הצלחה. המצב הטוב ביותר הגיע בדקה ה-30 כשאמאדו סוקונה הכניס נהדר לגל לוי, אבל הקשר נתן לעצמו מקדמה גדולה מדי ובזבז את ההזדמנות.

בדקה ה-62 שוב תפסו אוהדי הפועל את הראש כשסוקונה היתל במגן כתום והוציא רוחב נהדר לסימון פאמבו, שניצב חופשי ומאושר מול השער אבל מ-10 מ' בעט לשמיים. מנגד עידן שמש היה קרוב לכבוש לזכות האורחת (69) אבל נבלם במשקוף. הנאיביות של הפועל הובילה בפעם המי יודע כמה להפסד נוסף שלוש דקות לסיום. רז שטיין בעט מ-16 מ' כדור שפגע ברם לוי, הטעה את דודי אלון וחדר פנימה.

סוקונה עוד החמיץ בתוספת הזמן, אבל למרות מוטיבציית השיא של מסאי דגו, לעיתים נראה כי גם לו מתחילים להיגמר הרעיונות איך להיחלץ מהפלונטר הסבוך בו מצויה הפועל. לאחר 13 מחזורים הפועל עמוק במקום האחרון עם שלוש נקודות בלבד, כאשר ביום שני הבא תתארח אצל הפועל עפולה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. כחול אוהב

    מסאי גמר את הסוס !
    ההפסד שלו בלבד איבד את זה !
    מסאי קצת כבוד לך הביתה

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    ליגה א'.מר יונגר.עים חלק מהסגל הזה ובימיוחד השוער.לא תישרוד גם בליגה א'.כבר היפסדתה אתמול.ליקבוצה שעלתה מליגה א'.והיפסדתה לכפר קסם. קבוצה מליגה א'.לחשוב לאישאר בליגה לאומית. זה כבר ממש מאוחר. ורק במידה וייתבצעו השינויים הנכונים. ומיד.וניזקה לנס.אולי.מר יונגר שלא יבצר מ צ ב.שתינסע .ליפו.לשוק. הפישפישים. לימצוא רוכש.ואים בכלל תימצה.??.הו שייש אייזה מגמה מיצד גורם כול שהו.להעלים את הקבוצה. תסריט מצואותי. וניראה שייש גורם כזה.לשקר אן רגליים.

  3. מאמן לשעבר.

    דיגו.עד מתיי.מה אתה מזוכיסט. שמור על הכבוד שלך.אים יש לך כזה.ופשוט תיתפטר. זה לה בושה.בושה זה לרדת ליגה.ואתה תישה באחריות .אתה מכשיל את עצמך.לך זה לא ילך לך פוא.השחקנים לא סופרים אותך

  4. רונן

    עוד מעט הפועל ת"א ובני יהודה עוזבים את המושבה כנראה נצטרך לגרוס את איצטדיון הפועל שלנו עוד מעט נמחקת מהמפה מה נשאר מכבי פ"ת עם שתיים וחצי אוהדים למה צריכים את כל זה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר