מנור סולומון. צילום: ניר קידר
מנור סולומון. צילום: ניר קידר

נקודת חיבור: מכבי ואשדוד נפרדו בתיקו 1:1

שתי הקבוצות לא הציגו משחק גדול, אבל כבשו שערים נהדרים בבעיטות מרשימות אל בין החיבורים. יובל יעקובוביץ' כבש לאשדוד, מנור סולומון איזן. יואב ג'ראפי, בשרשרת הצלות, הצטיין

פורסם בתאריך: 8.12.18 20:00

מכבי פתח תקוה יכולה לראות עצמה מאוכזבת לאחר שסיימה הערב (מוצ"ש) בתיקו 1:1 מול מ.ס אשדוד. לא פחות מתשע פעמים איימו שחקניו של אלישע לוי לעבר המסגרת של יואב ג'ראפי המצוין, אבל הצגה של שוער אשדוד מנעה מהם ניצחון ובסופו של דבר האורחת עוד נחלצה מפיגור כדי לזכות בנקודה.

מכבי פתחה טוב והגיעה להזדמנויות, אבל כאמור לא לקחה בחשבון את ג'ראפי. בדקה ה-11 הוא עצר ניסיון מספרת יומרני מדי של גידי קניוק ושתי דקות אחר כך ניפק הצלה כפולה מבעיטות של קניוק וחביב חביבו. ההזדמנויות של אשדוד היו קורצות הרבה פחות, כשדן ביטון ניסה מ-30 מ' כדור שיוסי גינזבורג עצר בקלות ורומאן הבראן בעט מפינת הרחבה ליד הקורה. בדקה ה-40 הגיעה ההזדמנות הכי טובה של מכבי. חביבו נשלח לרחבה, ג'ראפי יצא היטב והקדים אותו, אבל מנור סולומון שהשתלט על הריבאונד חייב היה לכבוש מול שער חשוף, אבל בעט מקרוב למשקוף. שתי דקות אחר כך (42) הענישה אשדוד את יריבתה על שלל ההחמצות ומצאה את הרשת בבעיטה השנייה שלה למסגרת. דין דוד הסיט ליובל יעקובוביץ', שהתקדם ומ-25 מ' שלח טיל אדיר לחיבורים של גינזבורג, 0:1 לאשדוד בהפסקה.

מכבי לחצה גם בפתיחת המחצית השנייה אבל ג'ראפי שוב היה במקום עם הדיפה נהדרת לנגיחה מקרוב של חביבו. מנגד מהלך נהדר של דין דוד כמעט סגר עניין, אבל הוא בעט בסיבוב לקורה. בדקה ה-68 גם ג'ראפי לא עזר. מנור סולומון השתחרר מניסיון עבירה של הבראן, חתך ימינה ומ-16 מ' סובב באמנות לחיבור הרחוק, 1:1. שתי דקות אחר כך הגיע המהלך הפראי התורני של בן רייכרט, שפגע בגסות בקניוק אבל ספג צהוב בלבד. חביבו עוד יכול היה לנצח בתוספת הזמן, אבל בדו קרב ביניהם ג'ראפי ניצח כבר מזמן. פער שלוש הנקודות בין הקבוצות נשמר – 16 למכבי לעומת 13 של אשדוד. בליגת העל הצפופה, המספרים האלה מציבים את השתיים בשני חלקים שונים של הטבלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר