רם לוי. צילום: עזרא לוי
רם לוי. צילום: עזרא לוי

הפועל תארח את מרמורק, רם לוי: "מאמין שעוד נעשה דברים יפים העונה"

הקבוצה של מסאי דגו תנסה לרשום ניצחון שני ברציפות, מול היריבה שטרם ניצחה העונה. איתי לוי בספק. הקפטן לקראת ההמשך: "מאמין שאחרי הניצחון בעפולה המזל יתהפך לטובתנו". השימוע של בלום נדחה ליום ראשון

פורסם בתאריך: 13.12.18 11:21

אחרי הניצחון ביום שני על הפועל עפולה, בהפועל ממשיכים בהכנות לקראת משחק התחתית הקריטי מחר (שישי, 15:00, ראש הזהב) מול האחרונה בטבלה הפועל מרמורק. מרמורק עדיין לא ניצחה העונה וכבשה שישה שערים בלבד ב-14 מחזורים. לשתיים 6 נקודות כל אחת ולהפועל יתרון ברור בהפרש השערים. לפני המחזור, הפער מבני לוד, המדורגת במקום ה-14 המוביל למבחנים, עומד על שש נקודות.

"השתחרר טיפה לחץ אבל עוד לא עשינו כלום ואנחנו רק בתחילת הדרך", אמר הקפטן רם לוי, שהוסט במשחקים האחרונים לעמדת הקשר והיה מצוין בעפולה. "אנחנו מאמינים מאוד בעצמנו ויחד עם הדחיפה של הקהל אין לי ספק שעוד נעשה דברים יפים בהמשך העונה".

הקפטן פרגן למאמנו מסאי דגו שמתחילת העונה עובד בתנאים לא פשוטים ועושה מאמץ להחזיק את הפועל בחיים למרות תנאי פתיחה בלתי אפשריים בדמות מינוס 11 נקודות. "כל השחקנים מאחורי מסאי", הדגיש לוי. "יש לנו צוות מקצועי מצוין שמכין אותנו הכי טוב שאפשר לכל משחק, אבל האחריות היא בסופו של דבר עלינו – השחקנים. סבלנו לאחרונה מהרבה חוסר מזל והפסדנו משחקים בהם היינו עדיפים, אבל אני מאמין שאחרי הניצחון בעפולה המזל יתהפך לטובתנו".

איתי לוי, שסובל ממתיחה במפשעה ולא נכלל בסגל במשחק האחרון, בספק להתמודדות. יש לציין שהמשחק מול מרמורק, האחרון בסיבוב הראשון, יהיה כמובן גם המשחק האחרון במנוי לסיבוב הראשון שרכשו כ-500 אוהדי הפועל בתחילת העונה. השימוע למנכ"ל גיא בלום, שאמור היה להערך ביום שלישי, נדחה ליום ראשון עקב רצונו של בלום להיוועץ בעורך דין.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר