פגישת חברי הכחולה
פגישת חברי הכחולה

בשבוע הבא: חברי הכחולה יכריעו האם להקים קבוצה חדשה

507 החברים יצביעו באסיפה הכללית ביום חמישי הבא וייקבעו האם תוקם קבוצת אוהדים בליגה ג', במקביל לניסיונות לרכוש את הפועל במכרז. במידה ותוקם קבוצה והפועל תרכש על ידי הכחולה, הקבוצות יאחודו

פורסם בתאריך: 19.12.18 18:12

האם בעונה הבאה תוקם קבוצה של אוהדי הפועל שתשחק בליגה ג'? במהלך האסיפה השנתית של עמותת הכחולה בשבוע הבא, יוכלו להצביע 507 החברים לעונת 2018/19, האם להתחיל בהכנות להקמת מועדון אוהדים שיתחיל את דרכו בליגה ג'. המהלך, אם יעבור, יתקיים במקביל לניסיונות של עמותת האוהדים לרכוש את הבעלות במסגרת המכרז שיפרסם המנהל המיוחד עו"ד יצחק יונגר.

בעמותה ציינו כי ההחלטה להעלות הנושא להצבעה מגיע מתוך קשב לרחשי הקהל, שמאסו בהמתנה ובחוסר הוודאות סביב פרסום המכרז לרכישת הזכויות של הפועל על ידי עו"ד יונגר. האסיפה, שתערך ביום חמישי באולם שבבית החינוך ברנר (רחוב ישראל ישעיהו 12 פתח תקוה) תצא לדרך בשעה 19:30, כאשר גם אוהדים שלא יגיעו אליה יוכלו להצביע דרך אתר האינטרנט של העמותה מהשעה 10:00 עד 22:00 באותו היום.

עוד ציינו בעמותה כי במידה שהפועל תרכש על ידיה לאחר הקמת קבוצת האוהדים, יאוחדו שתי הקבוצות תחת הפועל פתח תקוה המקורית. כדי שההצבעה תאושר, דרוש רוב של 51 אחוזים מהמצביעים.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נאור

    הגיע הזמן לעשות זאת להתחיל מליגה ג כמו קטמון
    חבל שזה לא נעשה כבר מלפני עשור
    לא נורא
    אף פעם לא מאוחר
    שיונגר ישאר עם הקבוצה שלו
    די נמאססססס כבר לסבול חלאססס

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר