יגאל ממן ז"ל. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ממן ז"ל
יגאל ממן ז"ל. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ממן ז"ל

אבל במכבי: יגאל ממן הלך לעולמו בגיל 50

אחת הדמויות המזוהות ביותר עם המועדון הלך לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה. "יש אוהד, יש אוהד שרוף ויש את מה שאני מכנה "אבשלומי". כזה היה יגאל", אמר עליו מנהל הקבוצה עמי פאן

פורסם בתאריך: 23.12.18 14:06

יגאל ממן, אחת הדמויות המזוהות ביותר עם מכבי פתח תקוה, הלך לעולמו בגיל 50 לאחר מאבק במחלה קשה. הערב (ראשון) בשעה 18:00 יובא למנוחות בבית העלמין סגולה בעיר. כל חייו של ממן היו קשורים באדיקות לקבוצה אותה אהד ובה שיחק כשוער מגיל צעיר במחלקת הנוער, ובהמשך בקבוצת הנוער וכשוער שני בבוגרים לצדו של עופר פביאן.

ממן, ששירת שנים רבות כנגד בכיר בבח"א 27 – בסיס חיל האוויר בלוד, היה גם אחד האוהדים השרופים ביותר של מכבי והקפיד להגיע למשחקים בקבוצות הגיל השונות. בנו ליאם אף משחק כשוער בקבוצת ילדים ב' של המחלקה. במקביל, שימש במספר תפקידים לא רשמיים במועדון, בהם אחראי אבטחה וסיוע בהעברת הכרטיסים למשפחות השחקנים. בשל תפקידו הבכיר בצבא קבע, סייע מפעם לפעם בפתרון בעיות עבור שחקני הקבוצה במסגרת שירותם הצבאי. בשבוע שעבר עוד נכח באימון הקבוצה הבוגרת. כזכור, היה מעורב בתקרית האלימה לפני כשש שנים במשחק של מכבי מול הפועל חיפה.

"יש אוהד, יש אוהד שרוף ויש את מה שאני מכנה "אבשלומי". כזה היה יגאל", נפרד מנהל הקבוצה הוותיק עמי פאן. "לאוהדים היום אין מושג מה זה אומר, אבל הוא מהדור הישן של מכבי "אבשלום" פתח תקוה. שיחק, התאמן, סייע במה שצריך וממש חי את הקבוצה. הכל עניין אותו. לא היה מצב שקראנו לו לעזרה והוא לא היה שם. אין ספק שזו אבדה גדולה. עצוב לי מאוד, איבדתי חבר". הקבוצה תקיים דקת דומיה לזכרו של ממן לפני פתיחת המשחק בשלישי (19:30) מול בני יהודה. יגאל ממן ז"ל הניח אחריו אישה ושלושה ילדים. יהי זכרו ברוך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כאב לב ,בן 50 למדנו ביחד בתיכון .

    יהי זכרו ברוך ,

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר