אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

התקדמות משמעותית בין יונגר לכחולה בנוגע לרכישת הפועל, המחיר שסוכם: מיליון שקלים

היסטוריה בפתח? בשיחות בין הצדדים בימים האחרונים סוכם כי הכחולה תעלה את הצעתה למיליון שקלים וכי המכרז יפורסם בימים הקרובים. גם נושא פריסת התשלומים הוסכם

פורסם בתאריך: 27.12.18 16:56

הרגע לו חיכו רבים מאוהדי הפועל מתקרב. בימים האחרונים חלה התקדמות משמעותית במגעים בין עמותת הכחולה לעו"ד יצחק יונגר, המנהל המיוחד של המועדון, כאשר בין הצדדים הושגו הבנות כי עמותת האוהדים תציע מיליון שקלים תמורת רכישת המועדון והמכרז יפורסם בימים הקרובים. נכון לרגע זה, אינו ידוע על אף רוכש פוטנציאלי אחר שהביע עניין בצורה רצינית במועדון.

סלע המחלוקת היחיד שנותר בין הכחולה לבין עו"ד יונגר בשעות הערב היה נושא פריסת התשלומים. המנהל המיוחד הודיע כי הוא מעוניין לקבל מחצית מהסכום, חצי מיליון שקלים, באופן מיידי עם השלמת הרכישה, ואת חצי מיליון השקלים הנוספים עד סוף שנת 2019. עמותת האוהדים הייתה מעוניינת בפריסה ארוכת טווח אשר תאפשר לה להזרים באופן מיידי סכומי כסף משמעותיים לטובת חיזוק המועדון, אך הסכימה להתפשר לבסוף ולהסכים לבקשתו של עו"ד יונגר.

"יש התקדמות במשא ומתן", אישר עו"ד יונגר. "אני מחכה להצעה כתובה, אחרי שסוכם על מחיר מינימום של מיליון שקלים. הם צריכים לכתוב את זה ולקבל החלטות. אם הכחולה תתחייב למינימום של מיליון שקלים אנחנו נצא למכרז". באשר להליך המכרז עצמו אמר המנהל המיוחד: "הכחולה נתנה סכום מינימום ואם יבוא מישהו שיציע יותר הוא יקח". ההערכות הן כי המכרז יפורסם לכל המאוחר ביום ראשון.

כזכור, עמותת הכחולה הצהירה מיד לאחר תחילת הליך הפירוק כי תציע 300 אלף שקלים תמורת רכישת המועדון מהמפרק, בעוד שעו"ד יונגר כיוון למספרים גבוהים הרבה יותר. בימים האחרונים עלה המספר ל-500 אלף שקלים, כאשר בימים האחרונים הגיעו הצדדים כאמור להסכמה על מיליון שקלים – המהווים כ-20 אחוזים מחובותיה המוערכים של העמותה שניהלה את המועדון.

עקב לוח הזמנים הקצר עד תחילת מועד ההעברות של חודש ינואר, בעמותה הבהירו לעו"ד יונגר כי הצעתם רלוונטית כל עוד העמותה תוכל להשלים את הליך הרכישה במועד שיאפשר לה לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות. בעמותת הכחולה סירבו להגיב לדברים ואמרו: "אנחנו לא נוהגים לפרסם פרטים מתוך משא ומתן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. מוישה

    צעד יפה ונכון של הכחולה
    אני בטוח שאם הכחולה תקח את הקבוצה יצטרפו עוד 1500 אוהדים וישלמו כך שלא תהיה בעיה של כסף לכחולה

  2. מוישה

    הצעה נבונה וחשובה
    אם הכחולה תכנס יגיעו עוד 1500 אוהדים שיצטרפו ויביאו כסף

  3. עומר

    זה שאומר הפועל זבל . אני אומר לך כי לעולם עד קץ הימים לא תגיעו להישגים של המועדון המפואר הזה שעוד ידע ימים יפים יותר . יש לכם 5 אוהדים , שום תואר , אפס היסטוריה , אפס הווה ואפס עתיד .

  4. רונן

    שהיה בהצלחה רק שהיה לטובת הפועל פתח תקוה האימפריה שלנו שתחזור כבר מהר לקידמת הכדורגל הישראלי בליגת על

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר