אוהדי הפועל, עו"ד יצחק יונגר. צילום: זאב שטרן, יח"צ
אוהדי הפועל, עו"ד יצחק יונגר. צילום: זאב שטרן, יח"צ

שבועיים גורליים: התאריך האחרון להגשת הצעות לרכישת הפועל – 15.1

אחרי שהשופטת וינברג-נוטוביץ אישרה את בקשתו לפרסום המכרז, המנהל המיוחד, עו"ד יצחק יונגר, יפרסם ביומיים הקרובים הזמנה בכלי התקשורת להגיש הצעות על הקבוצה

פורסם בתאריך: 2.1.19 11:31

חודש ינואר הוא חודש מתוח עבור כל אוהד כדורגל, אבל עבור אוהדי הפועל פתח תקוה החודש הקרוב יהיה דרמטי במיוחד. אחרי שקיבל ביום שני אישור משופטת בית המשפט המחוזי עירית וינברג-נוטוביץ, לפרסום המכרז לרכישת המועדון, הודיע היום עו"ד יצחק יונגר בשיחה עם "ספורט מלאבס", כי התאריך האחרון להגשת הצעות במכרז הוא 15.1. אגב, באופן מעט סמלי, ה-15.1 הוא התאריך שבו על המפרקים הקודמים של המועדון, עורכי הדין עמית פינס וליאור דגן, לעדכן את בית המשפט בנוגע לתוצאות הליך הגישור מול מאיר שמיר.

עד מחר יפורסמו בעיתונים הארציים מודעות עם הזמנה להגיש הצעות לרכישת המועדון. במקביל, עמל המנהל המיוחד על הכנת המסמכים הנוגעים למכרז, במטרה לשלוח אותם למציעים פוטנציאליים עד לסוף השבוע. "מבחינת הצעות, כרגע יש רק את מה שהיה קודם ואני גם מחכה להצעה כתובה מהכחולה אחרי ההתחייבות שהם העבירו", אמר עו"ד יונגר.

עוד הוסיף המנהל המיוחד: "יש נוסח של הצעה למכרז שצריך לחתום עליה ולהציג ערבויות של עשרה אחוזים מהסכום. הכחולה שלחה מכתב שהיא מוכנה לשלם סכום מסוים, אבל זאת עוד לא הצעה, צריך למלא את מסמכי המכרז ולצרף ערבות בנקאית". עד לרגע זה, לא ידוע על אף גורם שהתעניין בצורה רצינית ברכישת המועדון, פרט לעמותת הכחולה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    לא יעזור שום שחקן שתביאו .כול עוד דודי אלון בשער.כי מה שהשחקנים יעשו .השוער יהרוס אית זה בגולים הזויים שהו חוטף

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    לא יעזור שום שחקן שתביאו .כול עוד דודי אלון בשער.כי מה שהשחקנים יעשו .השוער יהרוס אית זה בגולים הזויים שהו חוטף.רוב הבעיה של הקבוצה מיתמקדת בשער.בשער.בשער. תפתחו את העניים חכמיי חלם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר