סופיאן חביבו אחרי המשחק בשבת
סופיאן חביבו אחרי המשחק בשבת

מנבחרת ניז'ר הצעירה לפתח תקוה: האם חביבו יעלה את קבוצת הנוער של הפועל לליגת העל?

הקשר, שהושאל למועדון בשבוע שעבר ממכבי חיפה, כבש כבר בהופעת הבכורה ומסומן כמי שאמור להוביל את הקבוצה במאמציה להדביק את הפער מהצמרת. פרט אליו חתמו בקבוצה שבעה שחקנים נוספים

פורסם בתאריך: 6.1.19 19:46

ההתאוששות של קבוצת הנוער של הפועל מאז הגיע המאמן משה שפירא נמשכה גם אתמול (שבת), עם התבוסה 0:4 שהנחילה למכבי בת ים בסירקין, בדרך לניצחון החמישי בשבעת המשחקים האחרונים. המאמן, שעדיין לא הפסיד מאז שהגיע למועדון, זכה בשבוע שעבר למספר החתמות משמעותיות בקבוצה שלו, כאשר בראש ובראשונה צורף הקשר מניז'ר סופיאן חביבו, שהושאל ממכבי חיפה עד לסיום העונה וכבר כבש אתמול שער בכורה לאחר שעלה כמחליף.

שחקני הרכש החדשים. מימין: אלמוג פינטו, מוחמד אגבאריה, סופיאן חביבו, שלו סבן, אמיר כבת, ים בן יהודה

חביבו שיחק בנבחרות הצעירות של ניז'ר ובקיץ האחרון חתם במכבי חיפה, שרואה בו כהשקעה עתידית. חביבו התקשה להשתלב אצל הירוקים בפתיחת העונה והושאל לנווה יוסף מהליגה הלאומית, ובשבוע שעבר הגיע כאמור להפועל. במועדון מספרים על שחקן מוכשר מאוד, שיכול אפילו היה להתאים לקבוצת הבוגרים, אם לא הייתה הגבלה על שיתוף שני שחקנים זרים בלבד. חיפה תמשיך לשלם את שכרו עד לסיום העונה, כאשר הפועל תספק לו מגורים ואשרת עבודה.

להפועל יש אופציה להשאיל את השחקן לעונה נוספת ואפשרות להשוות כל הצעת רכישה שתקבל מכבי חיפה על השחקן. פרט לחביבו הצטרפו לקבוצה גם ים בן יהודה מרמת השרון, עדן נקר ממכבי הרצליה ואופיר ג'רבי מהפועל רעננה. בחודשיים האחרונים הצטרפו לקבוצה גם מוחמד אגבאריה מאורתודכסים יפו, שלו סבן מקריית שמונה, אמיר כבת מאילת ואלמוג פינטו ששייך ליריבה העירונית. למרות רצף התוצאות הטובות, הפער ממוליכת הטבלה הפועל ראשון לציון עומד על תשע נקודות, ובמועדון מכוונים למקום השני, שנמצא כעת במרחק ארבע נקודות, שיוביל בסיום העונה למשחקי המבחן על העלייה.

טל זוארץ ואופק אושר חוגגים את השער הראשון מול בת ים

טל זוארץ ואופק אושר חוגגים את השער הראשון מול בת ים

"מעבר לשחקני הרכש שהבאנו, יש לנו שחקנים צעירים, רובם שחקני בית, שהביאו אותנו לרצף של חמישה ניצחונות בשבעה משחקים", החמיא שפירא לשחקניו. "המדיניות של המועדון היא לקדם שחקני בית לקבוצה הבוגרת ומעבר לשחקני הרכש הקבוצה הזו בנויה קודם כל על שחקני הבית".

במחלקת הנוער התגאו השבוע בצירופו של החלוץ בן ה-15 איתי בן קימון, שיחזק את קבוצת נערים ב' של המועדון בניסיונות שלה להעפיל לליגת העל. בן קימון כבש 18 שערים במכבי והפועל תל אביב בעונה שעברה, והיה מחוזר עד ידי לא מעט קבוצות בכירות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן

    כל הכבוד להפועל פ"ת ככה בונים קבוצה טובה להמשך הדרך .לאחזיר עטרה ליושנה רק עם שחקני בית טובים נוכל לשחזר את העבר ויותר.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר