אוהדי הפועל, עו"ד יצחק יונגר. צילום: זאב שטרן, יח"צ
אוהדי הפועל, עו"ד יצחק יונגר. צילום: זאב שטרן, יח"צ

עו"ד יונגר העביר את טפסי ההצעה במכרז לרכישת הפועל

במסגרת הטפסים שהעביר המנהל המיוחד לעמותת הכחולה, צוין כי ייתכן והמציע במכרז יידרש להחזיר הלוואה בגובה מאה אלף שקלים שניתנה לחיזוק הקבוצה. כמו כן, צוין שוב הסעיף לפיו המציע יידרש לוותר על זכויות מהכספים, אם יתקבלו, מהפירוק הראשון

פורסם בתאריך: 7.1.19 16:19

המנהל המיוחד של הפועל, עו"ד יצחק יונגר, העביר היום (שני) לעמותת הכחולה ולמציעים פוטנציאליים אחרים את טפסי ההצעה במכרז לרכישת המועדון, במסגרתם יוכלו להגיש הצעות לרכישת הקבוצה. כזכור, המועד האחרון להגשת ההצעות הוא יום שלישי הבא בשעה 16:00, כאשר מחיר המינימום עומד על מיליון שקלים, סכום אותו התחייבה להציע עמותת הכחולה.

לקריאת טופס ההצעה לחצו כאן

בטפסי ההצעה של עו"ד יונגר, שנכתבו כמובן בלשון המציע, נכתב: "אנו פונים אליך בהצעה לרכישת זכויותיה של חברת הפועל פתח תקווה כדורגל בע"מ (חל"צ) (בפירוק) לשחק בליגה הלאומית בכדורגל, חלק מנכסי הקבוצה ומוניטין הקבוצה והכל במצבם כפי שיהיה במועד אישר המכר, כשהוא נקי מכל חוב, שעבוד וטענות צדדים שלישיים, למעט התחייבויות שאנו נוטלים על עצמנו בקשר עם הצעתנו זו שעיקרן: כל התחייבויות הקבוצה לעונת המשחקים 2018/19 בהתאם להסכמים וההתחייבויות שנחתמו והתקבלו במהלך הליך הפירוק, ולמעט כל חוב אשר יקבע, ככל שיקבע על ידי פיפ"א (אותו אין הליכי המכר או חומק המכר הנ"ל מבטלים" והכל בתמורה ובהתאם לפירוט שלהלן".

בהמשך נכתב כי המציע מצהיר כי ידוע לו כי "אין כל התחייבות לכך שלחברה קיים ציוד ו/או נכסים מוחשיים כלשהם והציוד של החברה הינו רק זה אשר ימצא בפועל במשרדי החברה ומתקניה במועד אישור המכר. לעניין קבלת כספים וזכויות מצדדים שלישיים, ידוע לנו כי הממכר כולל אך ורק את זכותה של הקבוצה לקבלת כספים שטרם התקבלו מצדדים שלישיים ואין לך כל אחריות כי הכספים הנ"ל יועברו לידינו, במלואם או בכלל. מלבד הכספים להם זכאית הקבוצה בהתאם לתקציב שאושר על ידי הרשות לבקרת תקציבים, לא נהיה זכאים לקבלת כספים נוספים מכל גורם אחר, לרבות זכויות תביעה של החברה כלפי כל צד ג' שהוא וכן לא נהיה זכאים לקבל כספים ו/או זכויות כלשהן בקשר עם הליך הפירוק הקודם של החברה. עוד ידוע לנו, כי בכל מקרה הממכר והתקציב (כפי שיהיה במועד אישור המכר) ויתר נכסי החברה (ככל שקיימים) יימכרו במצבם ובמקום הימצאם ועלינו יהיה לעמוד במלוא התקציב כאמור לעיל וזאת ללא תלות כלשהי בהכנסות שנקבל".

בהמשך מציין עו"ד יונגר אפשרות להלוואה בגובה 100 אלף שקלים שייתכן ותינתן לקבוצה לצורך חיזוק, שעל הרוכש יהיה להחזיר: "בנוסף לכל האמור בהצעתנו זו, אנו מתחייבים לקבל על עצמנו את מלוא התחייבויות החברה שבפירוק בהתאם לכל ההסכמים וההתחייבויות הקיימות מאז תחילת הליכי הפירוק הזמני, לרבות אך לא רק כל ההתחייבויות אשר פורטו בתקציב הרשות לבקרת תקציבים ובכלל זה שכר טרחת המנהל המיוחד. ככל שאתה תקבל הלוואה לחיזוק הקבוצה בסך של 100 אלף שקלים, נשיב לך סכום זה בתוך 7 ימים ממועד דרישתך, ללא קשר לסכום הצעתנו".

בהמשך, התבקש המציע להתחייב כי בדק את תקציב הקבוצה לעונת 2018/19, שצורף כנספח למסמך, כמו גם את ההסכמים וההתקשרויות עם העובדים והספקים השונים. בנוסף נדרש המציע להתחייב כי הוא מודע לאפשרות ממשית שקיים גרעון בתקציב עקב הכנסות נמוכות מהצפוי או הוצאות גדולות מהצפוי. "ידוע לנו כי אין מצדך כל התחייבות לנכונות דו"ח התקציב ואנחנו ערכנו בעצמנו את כל הבדיקות לגבי הקבוצה, לשביעות רצוננו המלאה תוך ויתור מוחלט וסופי על כל טענה כלפיך, לרבות בגין הפעלת הקבוצה עד למועד אישור המכר – מכל בחינה שהיא", נכתב. "אנו מצהירים ומתחייבים כי יש לנו את האמצעים לעמוד בתקציב עד לתום עונת המשחקים הנוכחית ולשלם את כל ההוצאות השוטפות של הקבוצה, לרבות שכר טרחת המנהל המיוחד ורואה החשבון וזאת כפי שיפסק על ידי בית המשפט. ככל שלא יהיו בקופת הפירוק כספים המספיקים לתשלום השכר כאמור כולל מלוא העלויות, אנו נשלים את הסכומים החסרים".

בהמשך התבקש המציע גם להתחייב כי ידוע לו כי יהיה מחויב בכל ההסכמים של הקבוצה, "גם כאלה שלא ידענו על קיומם ו/או שלא הוצגו לנו והכל מבלי שתהא עליך (על עו"ד יצחק יונגר, ל"ס) חבות כלשהי", נכתב. "אנו נשפה את קופת הפירוק בגין כל חבות שתחול עליה בקשר עם הקבוצה לאחר אישור המכר על ידי בית המשפט". בהמשך נדרש המציע לציין את הסכום הכולל שאותו הוא מעוניין להציע, לפי מינימום של מיליון שקלים, שמחצית מהם ישולמו שלושה ימים לאחר אישור המכירה על ידי בית המשפט והחצי השני עד לסיום שנת 2019. המציע נדרש גם לספק בטוחה בגובה עשרה אחוזים מההצעה. עוד ציין עו"ד יונגר, כי על המציע להתחייב שתוקף הצעתו מוגבל עד ל-28.2.2019, לאחר סגירת חלון ההעברות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר