מנור סולומון. צילום: זאב שטרן
מנור סולומון. צילום: זאב שטרן

עסקת הענק של מכבי. סולומון סיכם בשחטאר דונייצק, מגמאדוב: "היינו מוכנים לכך שיעזוב"

המועדון קרוב להשלים את המכירה הגדולה בתולדותיו. הקשר יעבור לקבוצת הפאר האוקראינית, שתשלם 6 מיליון יורו עבור 85 אחוזים מכרטיס השחקן. מיחאי רומן צפוי לחזור למועדון

פורסם בתאריך: 8.1.19 16:25

הסגל של המאמן החדש של מכבי, מורד מגמאדוב, צפוי לספוג מכה לא פשוטה בקרוב עם עזיבתו של מנור סולומון, שסיכם את תנאיו בשחטאר דונייצק האוקראינית לארבע השנים הקרובות. על פי הסיכום, מועדון הפאר ישלם כ-6 מיליון יורו על 85% מכרטיסו של סולומון, כשהיתר, כמקובל במכבי, יישארו בחזקתה כך שתזכה לרווחים ממכירה עתידית.

בסביבתו של סולומון אישרו את הפרטים, כאשר החתימה הרשמית צפויה בעוד כשבוע. במקביל, פועלים נציגיו של השחקן על מנת לפתור את סוגיית שירותו הצבאי. בשל העובדה שהליגה באוקראינה תתחדש במרץ, צפויה מכבי לשחררו רק לקראת תום חלון ההעברות על מנת שיסייע לה בליגה ככל הניתן בטרם יצטרף לקבוצתו החדשה.

"אף אחד לא רוצה לאבד שחקן כזה, אבל היינו מוכנים לכך שסולומון יעזוב וכולם רוצים שהוא יתקדם ויצליח", אמר מגמאדוב. החיזוק הראשון של מכבי בחלון ההעברות צפוי להיות החלוץ הרומני מיחאי רומן, ששיחק בקבוצה לפני כשנתיים וחצי וכבש שבעה שערים ב-35 הופעות. רומן יתפוס את מקומו של חביב חביבו, שיוקפא לאחר שנותח בכף רגלו וסיים את העונה. בכוונת הקבוצה לנסות להתחזק גם בקשר ושחקן כנף.

בינתיים, עוזריו של מגמאדוב, תמיר ונאור לוזון, עושים עד כה חיל בקבוצת הנוער. בשבת האחרונה גברה הקבוצה 1:3 על בני יהודה וזכתה בניצחונה ה-11 העונה. בר ארד כבש במחצית הראשונה, מאווידה אימנואל ואורי ארצי בפנדל השלימו בשנייה. בתום הסיבוב הראשון מדורגת כאמור מכבי בפסגה עם 35 נקודות, חמש יותר מהשנייה מכבי תל אביב שאיבדה גובה בשל תבוסה ביתית 3:0 לבית"ר ירושלים.

"ברור שזו עליית מדרגה עבורנו, אבל יש לנו גם את המשימות בנוער. אנחנו שם טוטאלית ובעיקר מגיעים כדי לעזור למגאמדוב להצליח", אמר תמיר לוזון, שציין כי אין התנגשות בזמני האימונים משום שאימוני הנוער נערכים אחר הצהריים בעוד אלה של הבוגרים מתקיימים בשעות הבוקר. "התפקיד בבוגרים חדש ומאתגר וטוב עבורנו על מנת לצבור ניסיון, אבל שוב, לא נצהיר שאנחנו המושיעים של מכבי אלא נגיע בעיקר כדי לעזור למורד במה שצריך. הוא האיש הנכון, בא מתוך המערכת וסמל של המועדון, כך שאין ראוי ממנו לתפקיד".

באשר לסיכוי של שחקני נוער רבים יותר לשחק כעת בבוגרים הוסיף עוזר המאמן: "זו זריקת מוטיבציה לשחקני הנוער ועכשיו תהיה לנו מילה אם נרצה להעלות מישהו. הם צריכים להמשיך להוכיח את עצמם ואנחנו נהיה הראשונים לדחוף קדימה את מי שיהיה ראוי להשתלב בבוגרים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר