רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן
רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן

גרינברג על הפגישה עם פרי: "אני לא שמאי, אולי גופים חזקים בשיתוף הכחולה יצליחו להבריא את הפועל"

ראש העיר, שנפגש אתמול עם איש הנדל"ן ששוקל להגיש הצעה לרכישת המועדון, אמר: "עניינתי גם את מאיר שמיר בנושא". על השאלה האם מכיר את ההליך המשפטי מול הבעלים לשעבר ותסקיר המפרקים שנוגע אליו ענה גרינברג: "לא, אין לי מושג"

פורסם בתאריך: 15.1.19 14:11

אתמול (שני) בצהריים נפגש ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, עם המנהל המיוחד של הפועל, עו"ד יצחק יונגר ועם איש הנדל"ן אסף פרי, ששוקל להגיש הצעה במכרז לרכישת המועדון, שסיומו נדחה ליום ראשון. "מאז שנכנסתי לתפקיד קיימתי הרבה מאוד פגישות בנושא הפועל פתח תקוה", אמר רמי גרינברג בשיחה עם "ספורט מלאבס". "נפגשתי גם עם הכחולה הרבה מאוד פעמים, גם עם המפרק וגם ניסיתי להביא כל מיני ספונסרים שיעזרו לקבוצה ויתרמו. אנחנו פועלים בכל מישור".

הרבה אוהדים באים בטענות על כך שאתה לא עומד מאחורי עמותת הכחולה, גוף שמאגד בתוכו מאות אוהדים תושבי העיר, גוף שצפוי להגיש הצעה במכרז בגובה מיליון שקלים.

"אף אחד לא בא בטענות. נפגשתי עם הכחולה הרבה מאוד פעמים ואני בקשר ישיר איתם. הם הראשונים שנפגשתי איתם מתחום הספורט. לאף אחד אין טענות".

איך התרשמת מאסף פרי? האם להערתך מדובר ברוכש ראוי למועדון?

"אני לא שמאי. כל מי שבא, ואין הרבה שרוצים להשקיע בצורה רצינית ואמיתית, זה מבורך. אולי בסוף יהיו כמה גופים ביחד עם הכחולה, גופים חזקים בשיתוף הכחולה שיצליחו להבריא את הקבוצה הזאת ולהחזיר אותה להיות מובילה. זה מה שאנחנו רוצים".

אסף פרי בכניסה לפגישה אצל גרינברג היום. צילום: לירון סובול

אסף פרי בכניסה לפגישה אצל רמי גרינברג. צילום: לירון סובול

אמרת לפרי בפגישה שאתה מעוניין שהכל ייעשה בשיתוף עם הכחולה?

"בסוף כולם מבינים שככל שיותר אנשים יתאגדו ביחד המצב יהיה יותר חזק וטוב. אני עושה כל מה שצריך לעשות, בניגוד לראשי ערים קודמים ובניגוד לראשי ערים אחרים שלא רוצים להתעסק בזה וממסמסים את הנושא. אני מקנה לזה חשיבות כי אני באמת רוצה לעזור לקבוצה. כל ראשי הערים ביחד לא קיימו את כמות הפגישות שאני קיימתי כדי להציל את הפועל פתח תקוה ונמשיך לעשות את זה. בסוף המבחן יהיה מבחן התוצאה. לכן כך צריך לעשות ולכן עניינתי גם את מאיר שמיר בנושא ואנשים נוספים".

עניינת את שמיר בנושא רכישת הפועל?

"כל מי שירצה לבוא ולהכניס את היד לכיס כדי לבוא ולהשקיע בהפועל פתח תקוה, כי זה מה שחסר כרגע, אז אני אשמח. אני הצעתי שהכחולה יחד עם עוד אנשי עסקים יתאחדו כדי שבאמת יהיה גוף חזק, שלא יהיה רק בן אדם או גוף אחד שירכוש ויקרוס בסוף".

אתה מודע להליך המשפטי המתנהל מול מאיר שמיר ולתסקיר המפרקים הקשה שהוגש בעניינו?

"לא, אין לי מושג. כל מה שצריך יטופל מבחינה משפטית. אני לא מתערב בתהליכים האלה ולא בא להחליף אף גורם משפטי כזה או אחר".

ישנו גורם נוסף, פרט לפרי, שדיברת איתו בנושא רכישת הפועל?

"יש עוד כמה אנשי עסקים שעניינתי אותם, זה עוד לא הבשיל לכן אין עוד מה לדבר עליהם. עוד לפני שנבחרתי, עשיתי כל מה שצריך כדי לקדם את הספורט. במקרה של הפועל, קבוצה עם עבר מפואר והרבה מאוד אוהדים, המטרה היא להביא אותה להישגים כמו בעבר".

ביום ראשון הקרוב, ביום בו צפוי להינעל המכרז, יתקיים בבית המשפט המחוזי בלוד, בפני השופטת עירית וינברג נוטוביץ, דיון בנוגע לבקשה שהגיש עו"ד יונגר בנוגע לקיזוז של 225 אלף השקלים, אותם קיזזה העירייה מההקצבה השנתית של הקבוצה. הדיון נקבע בתחילה ל-20.2, אך בעקבות בקשה דחופה להקדמת הדיון שהגיש המנהל המיוחד, הסכימה השופטת להקדים את הדיון בחודש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר