איציק כהן. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה
איציק כהן. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

גורם בהפועל מבקר את איציק כהן: "שם את כל הפוקוס על עצמו". כהן: "אני משקיע לטובת הפועל פתח תקוה"

אחרי השחרור של המגן השמאלי קובי מור, שנחת בהפתעה על הצוות המקצועי, בכיר במועדון מבקר את יו"ר מחלקת הנוער, שממלא את תפקידו של גיא בלום. כהן הגיב: "נראה שאותו גורם לא מכיר אותי מספיק או שרוצה להרע לי"

פורסם בתאריך: 16.1.19 18:51

השינויים בהפועל ממשיכים. המגן השמאלי קובי מור שוחרר היום (רביעי) מהפועל, יום לאחר שהוחתם דניאל בורחל המשחק באותו תפקיד. בצוות המקצועי שואפים ליצור תחרות על ההרכב, אבל מתברר שיש מצוי ויש רצוי.

בכירים במועדון ידעו לספר כי דקות ספורות לפני תחילת האימון הודיע איציק כהן כי אין אפשרות להשאיר בקבוצה את מור ובורחל גם יחד משום שהם מקבלים את אותו השכר. על כן, קיבל מור הודעת שחרור מבלי שהדבר סוכם מראש עם הצוות המקצועי.

קובי מור. צילום: עזרא לוי

קובי מור. צילום: עזרא לוי

גורמים במועדון אמרו כי כהן, משקיבל את סמכויותיו של גיא בלום, למרות שלא מונה רשמית למנכ"ל, עסוק בלהוכיח את עצמו למנהל המיוחד כדי לשמור על מקומו. בכיר בהפועל גיחך למראה הפרסום בעמוד הפייסבוק של הקבוצה על החתמתו של בר נאווי. "פתאום שמים תמונות של שחקנים מנערים ב' בעמוד הקבוצה הבוגרת. זה לא רציני", אמר אותו גורם. "מתקבל הרושם שאיציק כהן שם את כל הפוקוס על עצמו".

כהן מסר בתגובה: "אם העבודה המרובה וההשקעה שלי במועדון מתוך רצון לפעול תמיד לטובת האינטרסים של הפועל פתח תקוה מתפרשת אצל אנשים מסויימים כרצון להרשים, אז כנראה שאותו גורם לא מכיר אותי מספיק או שרוצה להרע לי. לגבי מחלקת הנוער והפרסום על בר, אני תמיד אנצל כל הזדמנות שתהיה לי לקדם בגאווה את מחלקת הנוער הנפלאה שלנו, ואת השחקנים המוכשרים של הפועל פתח תקוה. זה עושה לי הרגשה ממש רעה לשמוע שיש אפילו מישהו אחד מהבית שלי שאומר ככה. ומציע לאנשים לזכור שעומד בן אדם מאחורי המילים שלהם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר