אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

זה קורה: בית המשפט אישר את מכירת הפועל פתח תקוה לעמותת הכחולה

שופטת בית המשפט המחוזי עירית וינברג-נוטוביץ נתנה היום את הסכמתה להעברת הבעלות במועדון לידי עמותת האוהדים. השלב האחרון שנותר: הוועדה להעברת זכויות ביום רביעי

פורסם בתאריך: 24.1.19 09:00

הפועל של האוהדים. שופטת בית המשפט המחוזי מרכז, עירית וינברג-נוטוביץ, אישרה היום (חמישי) את מכירתה של הפועל פתח תקוה לידי עמותת הכחולה. עמותת האוהדים תעביר את התשלום הראשון בהסכם, בגובה חצי מיליון שקלים, בתוך שלושה ימים, כאשר את חצי המיליון הנותרים תשלם עד סוף שנת 2019. הצעד האחרון שנותר לעמותה כדי להפוך את המהלך לסופי ורשמי, הוא הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל, שצפויה לדון בנושא ביום רביעי. עד אישור הוועדה חל איסור על העמותה לעשות פעולות כבעלי המועדון.

החלטת השופטת

למרות שהעברת הבעלות הרשמית תצא לפועל רק לאחר אישור הוועדה, נראה שדבר כבר לא יכול לעצור את מהפכת האוהדים שתתחיל ככל הנראה בשבוע הבא בהפועל. "שמחנו מאוד לשמוע שהכחולה קרובה מאוד לקחת את המועדון", אמר שחקן הבית וקפטן הקבוצה, רם לוי. "אני חושב שזה יעשה רק טוב למועדון גדול כמו הפועל, ומקווה שזה יוציא את הקבוצה ובעיקר את האוהדים לדרך חדשה וטובה יותר. התמיכה של הקהל האדיר הזה חשובה לנו מאוד, ועכשיו כשהוא יהיה גם הבעלים, אני מאמין שיבואו הרבה מאוד אוהדים לדחוף אותנו ולעזור לנו להשיג את המטרות".

מחר (שישי, 15:00, עילוט) תתארח הפועל לקרב תחתית קריטי מול הפועל איכסל, המקדימה אותה בארבע נקודות, כאשר ניצחון עשוי להעלות את הכחולים לראשונה העונה למקום ה-13, שמבטיח עונה נוספת בליגה הלאומית.  ירין חסן, שהחלים מפציעה, ישוב לסגל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יחיאל תרם.כחול.ויסוקר 54 שנה

    אוהדים כחולים. בהצלחה לכולנו .נקווה לחזור ליימים הטובים מחכה לנו הרבה עבודה. מי שייכול ליתרום מיכספו מיזמנו.למען הצלחת המועדון המיתחדש .מוזמן.ושוב פעם בהצלחה גדולה

  2. סמי

    מדהים!!! הפועל פ"ת לובשת חג
    סוף סוף
    יאללה הפועל להרשם לעמותת הכחולה
    שקיפות מלאה
    כל הכבוד
    לצרף את גל חצור המלך

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר