נווה גן. צילום זאב שטרן
נווה גן. צילום זאב שטרן

לא רוצים את שיפר וקרול: תושבי נווה גן ייפגשו היום עם גרינברג

בתכנית הרובעים (אשכולות) של ראש העירייה, משובצת שכונת נווה גן יחד עם שכונות קרול ושיפר. תושבים רבים בנווה גן מתנגדים לכך וטוענים כי שיבוץ כזה יוריד את ערך הדירות שלהם וישפיע גם על השיבוץ לבתי הספר

פורסם בתאריך: 26.1.19 17:13

תושבים משכונת נווה גן יפגשו היום, יום ראשון, עם ראש העירייה רמי גרינברג, בניסיון למנוע את הכללת שכונת נווה גן בתוך אותו רובע/ אשכול יחד עם שכונות קרול ושיפר. בינתיים העלו התושבים בשכונה עצומה נגד המהלך, בטענה שיפגע בשכונתם. מדובר בתוכנית הרובעים החדשה של גרינברג.

לקריאה על תכנית הרובעים כנסו כאן

מפת הרובעים של פתח תקווה.

מפת הרובעים של פתח תקווה.

"ראש העיר רמי גרינברג החליט להרים תוכנית לאיחוד בין שכונות נווה גן-קרול-שיפר", אומר אחד התושבים, "התוכנית מקבלת שמות שונים (רובע/אשכול/תת אשכול), אך יש לה משמעויות חריגות לשכונת נווה גן בה אני מתגורר: בראש ובראשונה, פגיעה בערך הדירות של תושבי נוה גן. בנוסף, למרות הצהרות שונות של ראש העיר, אנחנו חוששים מאוד שהשיבוץ של ילדינו לבתי ספר בשכונה ייפגע, והם ייאלצו לנדוד לבתי ספר אחרים בעיר. שכונת נווה גן היא עדיין שכונה בפיתוח, ואין זה סביר שדווקא כשסוף סוף הוקמו בשכונה בתי ספר, הם לא יתנו מענה לילדי השכונה. כמו כן, אנחנו חוששים שאיחוד שכזה ידחוק את צרכי הפיתוח של נוה גן לתחתית הרשימה, על חשבון שכונות ותיקות שזקוקות לחידוש ושיפור. אני מאחל להן כמובן שיזכו לו, אבל אין היגיון לכרוך בין נוה גן לבינן".
עוד ציין אחד התושבים: "אנחנו עדים לכך שבכל התכניות של ראש העיר, אם המושבות קיבלה רובע/אשכול נפרד. זאת על אף שאין הבדל מהותי בין אם המושבות לנווה גן מבחינת הרכב אוכלוסייה גיל השכונה וכו'. לי באופן אישי, יש חשש שראש העיר מחזיר לאם המושבות כגמולה (על כך שרובה בחרה בו בבחירות), לעומת נוה גן, שרובה לא בחרה גרינברג. ראש העיר, ככל הנראה נרתע מהעצומה, וכבר אתמול הודיע על מפגש עם תושבים בנווה גן, ביום ראשון הקרוב 27.1 בשעה 10 בלילה, שעה המאוחרת כנראה נועדה למנוע מקהל גדול להגיע".
על העצומה חתמו מעל 1,500 תושבים, מתוך מטרה להגיע ל-2,000 חתימות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אורלי

    היה נכון יותר לכתוב "לא מעוניינים בסיפוח לשכונות קרול ושיפר" ולא שלא רוצים את שכונות קרול ושיפר.
    בינתיים כבר חתמו על העצומה כמעט 2000 אנשים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר