מפת הרובעים של פתח תקווה.
מפת הרובעים של פתח תקווה.

תוכנית חדשה: פתח תקוה תחולק לרובעים

על פי התוכנית, פתח תקוה תחולק ל-11 רובעים שינוהלו על ידי מינהלת באופן עצמאי. הרובע הגדול יהיה זה שיכלול את מחנה יהודה, שעריה ושכונות נוספות

פורסם בתאריך: 17.12.18 09:01

העיר פתח תקווה צפויה להתחלק בעתיד לרובעים, כאשר כל רובע יתפקד באופן עצמאי. כך הודיע ראש העירייה, רמי גרינברג, לאחר פגישה עם אנשי מקצוע שונים בעירייה.
על פי התוכנית ומפת הרובעים שמחלקת את העיר, יהיו בעיר כ-11 רובעים שיכסו את כל שכונות העיר ואת אזורי התעשייה. כך למשל רובע מספר 1, יכלול את שכונת אם המושבות החדשה והוותיקה, ואת שכונת אחים ישראלית; רובע 2 יכלול את שכונות שיפר ונווה דקלים, שכונת קרול ושכונות נווה גן; רובע 4 יכלול את שכונות יוספטל, עין גנים, קריית אלון תקומה וכפר אברהם; רובע 5 ורובע 6 יכללו את מרכז העיר; רובע 7 את מחנה יהודה, צמרת גנים, שעריה, אחדות ושיכון מפ"ם; רובע 8 יכלול את הדר גנים, בילינסון ועמישב; רובע 9 את כל שכונות כפר גנים ואת שכונת בת גנים; רובע 10 את רמת וורבר, נווה גנים, נווה עוז וקריית מטלון.

כמו כן, יהיה רובע לכל אזור תעשיה: רובע קריית אריה, רובע אזור תעשייה סגולה. על פי המפה, רובע מספר 7 הוא הגדול בעיר, וכולל אחריות על 52 אלף תושבים. מהודעת העירייה לא ברור מהו רובע מספר 3, נעדכן בהמשך.
"לכל רובע יהיה מנהל שיהיה אחראי על האזור שלו", ציין גרינברג, "המנהל ינגיש את השרות לתושבים ויהיה חולייה מקשרת לשיתוף התושבים בהחלטות העירייה בנוגע לחיים שלהם בשכונות שלהם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פתח תקווה קטנה מידי כדי לחלק אותה לרובעים. חבל לבזבז שכר על מנהלי רובעים, מזכירות נהג ועוד. אלא אם כן העירייה תבטל תפקידים אחרים כלומר לא יתווספו תקורות ללא קשר שהחלוקה מיותרת

  2. צביקה

    רובע 3 סגולה, רובע 11 קריית אריה/רמת סיב… זה ברור כל כך
    מה שלא ברור זה איך פספסתם את תחזית הצמיחה ואיך הוא מתכוון לדחוס לרמת ורבר אוכלוסיה כפולה ממה שיש עכשיו ולהרוס את האופי ואת היופי של השכונה… ממשיך את הדרך של ברוורמן בהיבט הזה…

  3. משה רבין

    אלק פתח תקווה…. כל הערים בכל העולם עושות את המהלך הזה, מדובר בהוראות של הwef לשליטה טוטליטרית בעולם תחת ממשלה עולמית אחת. אתם רדומים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר