איציק לוזון. צילום: זאב שטרן
איציק לוזון. צילום: זאב שטרן

איציק לוזון התפרץ לעבר רועי ריינשרייבר: "אפס, הומו, פחדן"

לוזון, שמוגדר כמנהל אירוע, יעמוד לדין בשבוע הבא בעקבות דוח השופט מהמשחק מול מכבי תל אביב. הקבוצה פנתה בבקשה לאשר שימוש בטכנולוגיית ה-VAR בפלייאוף התחתון. לירן רוטמן חתם בבית"ר ירושלים

פורסם בתאריך: 28.2.19 11:37

למרות שמצבם בחלק התחתון של הטבלה הולך ומחמיר, במכבי התעסקו השבוע בלא מעט דברים פרט לכדורגל. במהלך ההפסד 2:0 למכבי תל אביב ביום שבת הורחק איציק לוזון שמוגדר כמנהל אירוע, לאחר שאמר דברים קשים לעברו של השופט רועי ריינשרייבר. בדוח השופט, בגינו יעמוד לוזון לדין בשבוע הבא, נכתב: "בסיום המחצית הראשונה, כאשר הצוות שלי ואני עושים דרכינו לחדר ההלבשה, נעמד במרכז מנהרת השחקנים איציק לוזון והחל לצעוק לעבירנו: “אין לכם מושג, אתם בלי טיפת כבוד” והמשיך בקללות כלפיי: “פחדן, לא מתבייש, אפס, הומו, אתה לא שופט, תפרוש מכדורגל".

פרט לכך, המצב הסבוך בתחתית ליגת העל והסכנה הממשית של נשירה ללאומית הובילו את ראשי המועדון לפנות רשמית למנהלת הליגות בבקשה להשתמש בטכנולוגיית ה-VAR גם במשחקי הפלייאוף התחתון. "לאור הטעויות הרבות של השופטים בישראל, אנו מבקשים שמערכת ה- VAR תופעל בפלייאוף התחתון, ששם יש חשיבות רבה למניעת טעויות שעשויות לקבוע את זהות היורדות", כתב המנהל המקצועי עומר גולן במכתב ליו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, שנחתם בצמד המילים "בברכת הספורט". "הנזקים הישירים בירידת ליגה הנם בסכומים של מיליוני שקלים. מן הראוי ומן הצדק לקבוע זאת לאלתר, מה עוד שמאבק האליפות הוכרע מזמן". יש לציין שלאחרונה פנתה גם מ.ס אשדוד, שמתחת לקו האדום, בבקשה דומה על מנת שטעויות שיפוט לא יכריעו את גורל היורדות לליגה הלאומית.

אחרי ההדחה מגביע המדינה אתמול (רביעי), בראשון (המושבה, 20:30) תפגוש למשחק תחתית סופר קריטי את האקס קובי רפואה והפועל תל אביב, כשלשתי הקבוצות 25 נקודות, מרחק שלוש בלבד מהקו האדום, כשהפועל תל אביב מקדימה את מכבי רק בשל יחס שערים עדיף. פרנק במבוק, שהורחק מול מכבי תל אביב, ריצה את עונש ההרחקה בגביע ויעמוד לרשותו של גיא לוזון. מנגד, גידי קאניוק שספג צהוב חמישי באותו משחק, ייעדר. "כל משחק עכשיו הוא משחק עונה, כל הקבוצות בתחתית מסובכות ומלחמת העולם כבר התחילה", חרץ אחד השחקנים. "זו גם הסיבה שחייב להיות VAR בפלייאוף התחתון. כל נקודה וכל החלטה חשובה".

בשורה מפתיעה הגיעה השבוע לאוהדי הקבוצה, כאשר הקשר לירן רוטמן חתם בבית"ר ירושלים ויצטרף לקבוצה מהבירה בקיץ. השחקן בן ה-22, שיסיים את חוזהו במכבי בסיום העונה, רשאי לחתום כבר בשלב זה בכל קבוצה שיחפוץ בעונה הבאה, כאשר מכבי תוכל לפנות לוועדה למעמד השחקן כדי לדרוש עבורו דמי השבחה. רוטמן, שחתם לעונה אחת בבית"ר, לא הרבה לקבל הזדמנויות העונה וכבש שער ליגה אחד בלבד ב—12 הופעות, רובן כמחליף. כזכור, רוטמן חזר בקיץ למכבי מהפועל רמת גן מהליגה הלאומית, במדיה כבש שבעה שערי ליגה, אחרי הליך בוררות בין הצדדים במהלכו ביקש רוטמן להשתחרר, אך אולץ לחזור לבסוף למכבי. קבוצת הנוער, המוליכה את ליגת העל, תתמקד עתה רק במאבק האליפות לאחר שנוצחה על ידי מכבי תל אביב 4:1 בדו קרב פנדלים (1:1 לאחר הארכה) והודחה מגביע המדינה כבר בשלב 32 האחרונות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר