בתי קפה מומלצים בתל אביב Shutterstock.com. by Gaudylab
בתי קפה מומלצים בתל אביב Shutterstock.com. by Gaudylab

בתי קפה מומלצים בתל אביב

איפה הכי מוצלח לעבוד? אצל מי התפריט הכי ידידותי למשתמש? ואיפה מגישים קפה שעוד לא שמענו עליו? – הבאנו לכם רשימה של בתי הקפה המובילים והחדשניים בסצנה התל אביבית

פורסם בתאריך: 4.3.19 20:54

הסטריטס |  ?The StreetsWhat’s Your ISM

המקום בעל השם הבינלאומי והמוטו "מה הקטע שלך?", מביא לחוויה התל אביבית ערך רב תרבותי והווי המשתנה בהתאם לצרכי האוכלוסייה המקומית והטרנדים המובילים בתחום. כבר 12 שנים שהסטריטס מוביל בגישתו המתקדמת, פתוח 24/7 ומחובר לדופק הפועם של העיר.

יונתן, מבעלי המקום, מספר "לא משנה מי אתה, מה אתה, לאיזה מטרה הגעת – אתה תרגיש בנוח, אפילו בבית. בין אם זה לשבת רק לקפה, לארוחה עסקית או לשבת בלילה להמבורגר ובירה. אנחנו מקום שנותן פתרון לכל הצרכים ולכל האנשים המגוונים שמגיעים לעיר הזאת בין אם הם מקומיים או מבחוץ."

ארוחת בוקר ב The Streets. צילום: תמר גוז'נסקי

ארוחת בוקר ב The Streets. צילום: תמר גוז'נסקי

הסטריטס בנוי באופן ייחודי בכדי לאפשר לקהל רחב בעל צרכים שונים להרגיש חלק מהמקום. ללוקיישן ברחוב קינג ג'ורג' יש מספר חללים בהם הקומה התחתונה היא מרכז ההתרחשות עם מרפסת לרחוב אחד, ישיבה נרחבת על רחוב קינג ג'ורג' בצד השני, והקומה העליונה משמשת כמרחב עבודה שקט בעל  נקודות חשמל מרובות המתאים למי שהגיע ללמוד או לעבוד על המחשב.

התפריט של הסטריטס הוא מהמגוונים בעיר ומציע פתרונות עבור אוכלוסיות שונות. החל מספורטאים אחרי אימון לטבעוניים ואנשים עם הגבלות תזונתיות, התפריט בנוי כך שכל אחד ימצא את מקומו. התפריט פונה לקצוות ולמיינסטרים כאחד ומורכב ממנות קלאסיות כמו שניצל, המבורגר וארוחת הבוקר לצד מנות אסאי ודברים חדשניים כמו קפה עשוי מסלק (ביט לאטה), המאצ'ה היפני ועוד. יונתן שיתף אותנו בפילוסופיה של המקום: "אנחנו מהראשונים לאמץ טרנדים חדשים או צרכים המגיעים מקהל הלקוחות שלנו. אנחנו נותנים דגש על לתת מענה ראוי לטבעוניים, אנשים בעלי רגישות למזונות מסויימים ולקהילה הספורטיבית. אצלנו אף אחד לא מרגיש מוזר לבקש שינויים או מענה מיוחד עבור הצרכים שלו, אנו מציעים פתרונות ודואגים שכולם ירגישו בנוח עם הבחירות שלהם."

השם "the streets" מביע את הרעיון שהמקום מהווה חלק בלתי נפרד מההוואי של העיר והדופק שלה, אך בו זמנית, גם אתנחתא ממנה. כמקום שעובד סביב השעון, האווירה, האנשים והאוכל נעים קדימה ומתעדכנים כל הזמן. אם בבוקר יגיעו אנשי הקפה, לדרך או לבוקר מיד אחריהם יתמלאו השולחנות פגישות עבודה ובקומת ״הספרייה״ העליונה יפתחו מחשבים ליום עבודה פורה. אחר הצהריים יפגשו חברים לשיחות וכשמחשיך יגיעו זוגות ומשפחות, בלילה בלילה יפגשו כולם לארוחת לילה, או מפגש לכל מי שצריך מקום טוב להיות בו".

הסטריטס הוא תמונת הראי התל אביבי האולטימטיבי ועם שני לוקיישנים מצליחים ברחובות קינג ג'ורג' ואבן גבירול הוא ההמלצה מספר אחת שלנו למקום בו כולם יכולים ליהנות ולהרגיש חלק מהווי העירוני.

צור קשר

אתר: http://thestreets.co.il/

פייסבוק: The Streets

אינסטגרם: thestreetscafe

טלפון: 03-6201070

The Streets. צילום: רן בירן

The Streets. צילום: רן בירן


בית קפה עלמה

יש בתי קפה שמגיעים אליהם בשביל הקפה, לא הפתעה גדולה כלכך, בכל זאת המטרה של המקום היא לספק לכם קפה. אבל יש בתי קפה שאליהם מגיעים בשביל האווירה ולא רק בשביל הקפה, וקפה עלמה שנמצא באזור יפו הוא בדיוק אחד מאותם המקומות.

קונספט – טוב נתחיל קודם כל מזה שעלמה הוא בית קפה צמחוני/טבעוני, ככה שאם אתם מחפשים מקום עם אוכל מעולה שישמור לכם על הדיאטה הצמחונית/טבעונית זה המקום המושלם עבורכם. רוב התפריט מסומן גם כאופציה לטבעוני כך שאם זיהיתם בתפריט מנה צמחונית עם גבינה לדוגמא, תוכל להפוך אותה בקלות למנה טבעונית.
האווירה במקום היא אווירת יפו תל אביב אסלית שמגיעה עם מלא צבעוניות ואווירה טבעית, קיר צמחים ועמדת צמחים לקניה (חמישה שקלים יקנו לכם סוקולנט מחמד חדש). המסעדה פתוחה ומוצלת, ומספקת פינות מרגיעות לשבת בהן ולספוג את אווירת הנחת.

אווירה צבעונית וטבעית. צילום: וולט

אווירה צבעונית וטבעית. צילום: וולט

מה אוכלים – רק תחשבו על משהו שבא לכם וכנראה שגם תמצאו את זה במקום, החל מארוחות בוקר, כריכים, מאפים ועוגות, ועד ארוחות עיקריות, מנות בנוסח איטלקי וכאלה שמפלרטטות עם המטבח האסייתי.
לקראת שעות הערב האווירה מתחילה להשתחרר והחבר'ה של האזור מתחילים להגיע לדרינק של בין ערביים עם חברים. פותחים שולחן, מביאים כמה מנות מזאטים, טאפטסים, עוד איזה כוס יין, צ'ייסר ערק, מתחילים לפזר חיוכים, ולעשות שמח; כשגרים בשכונה אין דאגות, וגם אם יש, אז שוכחים את כולן בקפה עלמה.

מה רואים – המקום מלא בצמחיה, ככה שאם אתם אנשים של טבע אתם הולכים לעוף על המקום (יש בכלל אנשים של בטון בעולם..?). עצים, אדניות, עציצים, וכמו שאמרנו קיר צמחים מגניב שמביא את הכפר כל הדרך לתוך העיר.

מנה מפתיעה – קצת קשה להחליט על מנה אחת אם להיות כנים, הכל כלכך טעים שלבחור זו משימה לא פשוטה בכלל, אבל כנראה שאם היינו צריכים ללכת על מנה אחת בבוקר ועוד אחת בערב הן היו:
בבוקר: שלישיית בורקיטס (מעין בורקס עם ביצה קשה, עגבניה, טחינה וחריף), פותחת את הבוקר בצורה הכי טובה שיש.
צהריים והלאה: מנה עיקרית של מסמאן קארי – טופו וירקות עם קארי תאילנדי. סוגר פינה בצהריים לכל הרעבים שבינינו.
קוקטייל: מוחיטו צהריים שמתאים בול לקיץ. סנגריה חמה לימות החורף הקרים.
בנוסף למי שבעניין, הערק במקום נשפך כמו מים, אם אתם חובבי הטעם של האניס ובאתם להרים.

בורקיטס - מנה שתפתח לכם את הבוקר כמו שצריך. צילום: וולט

בורקיטס – מנה שתפתח לכם את הבוקר כמו שצריך. צילום: וולט

לסיכום, אם אתם מחפשים מקום נעים וכיף שייתן לכם הרגשה שברחתם קצת מהעיר, קפה עלמה מחכה לכם מאחורי הסיבוב עם אווירה קסומה והמון שמח.

כתובת: שבטי ישראל 14, תל אביב
טלפון: 074-7037474

שעות פעילות:
א-ה: 22:00-07:00
שישי: 19:00-07:00

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

עושה לנו תאבון. צילום: וולט

עושה לנו תאבון. צילום: וולט


קפה ניסו – פינה קסומה של תרבות, קפה ומה שביניהם

"קפה ניסו" הוא קפה יפואי הממוקם בשוק הפשפשים, על רחוב מקושט גרפיטי צבעוני. המקום נמצא בפתחו של בית הספר למשחק "ניסן נתיב" שבמתחם התרבות והתיאטרון המקומי, שם תוכלו למצוא אירועי תרבות מגוונים, הצגות, הופעות במה פתוחה של הסטודנטים, ואירועים בלתי נשכחים על הגג.

הקונספט – "קפה ניסו" הוא בית קפה ביסטרו, שמקבל השראה מהמטבח הצרפתי ומשלב אלמנטים צרפתיים במעדנייה, בעיצוב ובאווירה. סביר להניח שהמקום ירגיש לכם כמו פאטה מורגנה של תרבות אירופאית קלאסית, בתוך התרבות המקסימה של שוק הפשפשים. שילוב האווירה האירופאית והיצירה התרבותית שמקיפה את בית הקפה, יוצרות מקום שכדאי לכם לנעוץ ב TO DO LIST-השבועי. בנוסף לתפריט העשיר והמדויק שכולל גם ארוחות בוקר בכל שעות היום, בית הקפה מציע תפריט אלכוהול מגוון המגיש בין היתר יינות, קוקטיילים מפנקים ובירות.

בתי קפה בתל אביב שחובה להכיר: קפה ניסו. צילום: יח"צ

בתי קפה בתל אביב שחובה להכיר: קפה ניסו. צילום: יח"צ

קפה ניסו: אוכל משובח וקפה שיגרום לכם להרגיש באיטליה

קפה ניסו: אוכל משובח וקפה שיגרום לכם להרגיש באיטליה

מה אוכלים – תחשבו צרפת ומגדל אייפל, תחשבו קרוק קרואסון גאודה והאם. התפריט הטרי והמפנק יבלבל אתכם עם סוגי כריכים וסלטים שקשה להכריע ביניהם. אם זה לא מספיק, תוכלו להציץ במבחר המעדנייה שמציעה מגוון רחב של נקניקים, גבינות, וכריכים בהרכבה אישית עם רכיבים מפתיעים כמו צנונית ובצל מוחמץ, לבבות ארטישוק, פרמז'ן ובלסמי. חובבי המאפים מוזמנים להתפנק בעוגות ועוגיות מתוקות במבטא פריזאי, וכמובן בנגיעות קפה שמיוצר בתערובת מיוחדת ובלעדית היישר מבית הקפה דאדא.

מה רואים – בית הקפה סוחף אליו כמובן את קהל הסטודנטים, והסגל האקדמי של הסטודיו למשחק "ניסן נתיב". במקום ניתן גם למצוא את התושבים המקומיים, הקהל הרחב שמגיע להצגות, ולבסוף בהחלט ניתן לומר ש"קפה ניסו" הוא הבית של המי ומי של התיאטרון הישראלי.

המנה המפתיעה – קרואסון עם ביצה מקושקשת, שמן כמהין ופטריות שמפיניון. מובטחת לכם מנה שתגרום לכם ללקק את האצבעות, וכשהיא מגיעה עם כוס שאבלי בצד – או לה לה…

אז אם אתם מחפשים בית קפה שכונתי, עם מטבח מוקפד עד הפרטים הקטנים, בתוספת חוויה תרבותית משולבת – אתם רוצים לתפוס שולחן ב"קפה ניסו". הסטודנטים שביניכם בוודאי ישמחו לדעת שהתפריט מותאם לקהל הסטודנטיאלי, וההוויה שנוצרה במקום תגרום גם לעוברי האורח לרצות להתעניין בתיאטרון, או לפחות להישאר לכוס קפה כדי לספוג אווירה.

קפה ניסו

כתובת: נועם 5, תל אביב יפו

טלפון: 03-6548823

שעות פעילות:
ראשון – שבת (לא כולל שישי) 09:00-23:30
ימי שישי – 09:00-17:00

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

קפה ניסו, נועם 5, תל אביב - יפו

קפה ניסו, נועם 5, תל אביב – יפו. צילום: יח"צ

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר