אוהדי מכבי. צילום: זאב שטרן
אוהדי מכבי. צילום: זאב שטרן

שחקני מכבי פתח תקוה מודים: "יכולנו לשמוע את עצמנו מדברים"

מכבי סיימה בתיקו משמים מול הפועל רעננה, שאמנם קירב אותה לעוד בעונה בליגת העל, אך התקיים לעיניי יציעים ריקים כמעט לחלוטין. חלק מהאוהדים החליטו להחרים בגלל המעבר ליציע המזרחי

פורסם בתאריך: 3.4.19 18:25

נראה שבמכבי פתח תקוה לא ממש מתעניינים באיכות הכדורגל אלא רוצים בסך הכל לסיים את העונה הזו בשלום. זו גם הסיבה שבמועדון היו מרוצים בסך הכל מהנקודה הלא משכנעת מול הפועל רעננה (1:1) שהעלתה את מאזנן של את השתיים ל-32 נקודות כל אחת, במרחק סביר של 7 נקודות ממ.ס אשדוד שמתחת לקו האדום.

"היה נראה ששתי הקבוצות מרגישות בסדר גמור עם הנקודה", הודה אחד השחקנים. "לא היה משחק מי יודע מה והאמת שבכלל לא שיחקנו כדורגל, רק העפנו כדורים ושמרנו על השער. הייתה אגרסיביות, אבל לא מעבר לזה. רעננה גם קבוצה שמסתגרת ומעיפה כדורים כך שקשה לפתח נגדה משחק מסודר או להניע כדור מולה". אכזבה? לא במכבי הנוכחית. "בצוות אמרו שהם לא מאוכזבים כי כל נקודה חשובה בפלייאוף", הוסיף שחקן במכבי. "צריך להמשיך לצבור נקודות עד שנבטיח את ההישארות בליגה באופן מעשי וסופי".

השוער צחי גיגי לא נכלל בסגל למשחק, זכר לפריקת הזרת מול קריית שמונה. מחליפו, יוסי גינזבורג, עשה עבודה טובה אף שמטבע הדברים לא היו לו הרבה הזדמנויות להוכיח את יכולתו. באמצע השבוע צפוי היה גיגי לנסות לשוב לאימונים, אך הוא עדיין בספק לקראת משחק החוץ מול נועלת הטבלה, בני סכנין (שבת, דוחא, 19:00). בשורות היריבה ינסה המאמן החדש, אלדד שביט, לזכות בניצחון בכורה.

למרות הפרסום הרשמי כי במשחק בראשון האחרון נכחו 388 צופים, שחקנים רבים על המגרש מוכנים לחתום על כך שבאצטדיון הייתה רק כמחצית הכמות. "יכולנו לשמוע את עצמנו מדברים", אמרו כמה מהם. חלק מהסיבה נעוצה במספר אוהדי מכבי, שזעמו על כך ששוב לא נפתחו שערי המנויים 1-2 בטענה כי על פי חוקי המנהלת יש להושיב את אוהדי הקבוצה המארחת מול המצלמות. בתגובה בחרו חלקם להחרים את המשחק מול רעננה. “מאוד מצער אותנו שהאוהדים מרגישים שהם צריכים לעשות מחאה, אבל הפעם זה לא בצדק”, הגיב המנהל המקצועי עומר גולן. “ניסינו הכל על מנת שהמנהלת תאשר לנו להושיב את הקהל בשערים 1-2, אבל הם סירבו מכיוון שצריך להושיב את רוב הקהל מול המצלמות. בשנה הבאה נדאג שיבנו עמדה גם בצד השני כדי שזה לא יקרה יותר”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מוני

    היציעים ריקים כי האוהדים מאסו בקבוצה העלובה שלנו, לא מכל סיבה אחרת

  2. אוהד פתח תקוה

    הקהל מאס בתצוגות הנפל של הקבוצה לכן לא מגיע
    להתראות שנה הבאה לא בטוח באיזה ליגה

  3. אוהד

    חבורה של נמושות אם תמשיכו להציג יכות כזו עלובה לא תשמעו את האוהדים המעטים שעו באים למשחקים גם בליגה השנייה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר