שחקני הפועל באימון. צילום: זאב שטרן
שחקני הפועל באימון. צילום: זאב שטרן

הפועל פתח תקוה צפויה שלא לצאת למחנה אימונים בחו"ל השנה

במועדון החליטו בשלב הזה כי יתקיים מחנה אימון בארץ בלבד. האימונים יצאו לדרך בתחילת חודש יולי. בהפועל סרבו להתייחס לשאלה האם יוסף עוודי מיועד להיות המגן הימני הבכיר של הקבוצה

פורסם בתאריך: 16.6.19 11:00

בהפועל פתח תקוה ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה בליגה הלאומית, העונה הראשונה אותה תפתח עמותת הכחולה כבעלי המועדון. האימון הראשון של הקבוצה צפוי להתקיים בעוד כשבועיים, בתחילת חודש יולי. ההחלטה במועדון בשלב הזה היא לא לצאת למחנה אימונים בחו"ל, כנהוג בקבוצות רבות בשתי הליגות הראשונות, אלא לקיים מחנה טרום-עונה בארץ. גם בעונה שעברה, שההכנות אליה התחילו באיחור ניכר, לא התקיים מחנה אימון בחו"ל, בעיקר עקב שיקולים כלכליים.

בכל הנוגע לסגל השחקנים, בימים הקרובים צפוי לחתום רשמית בקבוצה הבלם דייויד אבידור, שהגיע במהלך העונה שעברה והותיר רושם חיובי. הצוות המקצועי של הפועל מנסה בימים אלו לאתר שחקני רכש חדשים, כאשר נבחנת אפשרות להחתים בלם בכיר נוסף, כמו גם חלוץ שיצטרף לאמאדו סוקונה. שמו של חלוץ הפועל תל אביב, רועי זיקרי, הועלה כאפשרות, אך זיקרי, ששיחק בעבר בהפועל, טוען כי טרם קיבל פנייה מהמועדון.

בכל הנוגע לעמדת המגן הימני, גורמים במועדון טוענים כי המגן הימני יוסף עוודי הוחתם על חשבונו של עומר ורד, במטרה שישמש כמגן הבכיר של הקבוצה בעונה הבאה. כזכור, עוודי בן ה-29 שיחק בעונה האחרונה בהפועל בקה אל גרבייה מליגה א' צפון, ולפני כשבע שנים הושעה לשנה מפעילות עקב שימוש בחומרים אסורים. עוד קודם לכן, החליטו במועדון שלא להאריך את חוזהו של המגן ורד, בין היתר בעקבות ראיונות שהעניק למקומוני פתח תקוה.

מערכת "ספורט מלאבס" העבירה פנייה לצוות המקצועי עם השאלה – האם יוסף עוודי מיועד להיות המגן הימני הבכיר של הקבוצה בעונה הבאה. בהפועל פתח תקוה סרבו להשיב לשאלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מירו

    העיקר כמה דיברתם על גלנט שהרס את הפועל
    ומה אתם עושים? גרוע יותר
    בושה וחרפה
    עוד עונה של שיברון לב ועוגמת נפש
    חבל חבל חבל
    שום שחקן לא מגיע
    אם אין כסף אז מדועעעעע?!!! לקחתם את הקבוצה?!!!
    אוסף של הזויים אתם!!!

  2. בר

    חסכון זה תמיד טוב
    זיקרי מצוין .שווה 15 שערים בעונה
    לגבי גלנט החתים כוכבים בכסף גדול
    ולא יצא מזה כלום

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר