עומר ורד, ניב טל. צילום: זאב שטרן וסער כרמלי, הפועל פתח תקוה
עומר ורד, ניב טל. צילום: זאב שטרן וסער כרמלי, הפועל פתח תקוה

ורד: "לא דיברו איתי, אני מבין מה הכיוון", טל: "ההתנהגות שלו מאכזבת"

המגן הימני, מהשחקנים האהובים על הקהל, ייפרד מהפועל אחרי קדנציה קצרה: "ניב אמר לי דברים מסוימים שאני לא חושב שאחרי שבועיים יכולים להישמע אחרת". המנהל הספורטיבי אמר בתגובה: "מעולם לא הבנתי שחקנים שרצים לתקשורת לנסות להוציא את המועדון לא טוב"

פורסם בתאריך: 4.6.19 19:41

אחרי עזיבתם של שגיא דרור להפועל חדרה וגל לוי להפועל באר שבע, וההחלטה לא להאריך את חוזהו של טאקויה מוראיאמה, הפועל תפרד לקראת העונה הבאה משחקן נוסף, המגן הימני עומר ורד. בעקבות שיחה שקיים ורד עם המנהל הספורטיבי ניב טל לאחר סיום העונה ועוד בטרם מונה עמיר נוסבאום למאמן, החליט המגן לחפש אופציות אחרות.

"ניב אמר שמבחינתו יש שחקנים שהוא רוצה בקבוצה ללא קשר לזהות המאמן ויש שחקנים שהוא מתלבט לגביהם שההחלטה לגביהם תלויה במאמן שימונה, ואני בקטגוריה הזו", אמר המגן הימני ל"ספורט מלאבס". "אחרי השיחה החלטתי לחפש אופציות אחרות. עברו כבר יותר משבועיים מסיום העונה וחוץ מהשיחה ההיא עם ניב טל אף אחד לא דיבר איתי. אני בן אדם חכם ומבין מה הכיוון. בינתיים התחילו להגיע הצעות ממקומות אחרים ואני שוקל אותן ברצינות".

למרות שציפה לגישה אחרת מהמועדון, ורד טוען כי לא נותרו לו משקעים: "זה לא פגע בי, זכותו של ניב טל לחשוב ככה, הוא הסמכות המקצועית ומבחינתי לא נשאר בינינו דם רע. יש לו את הראייה המקצועית שלו, אבל בגלל שהוא לא חושב שמבחינה מקצועית וחברתית אני מהשחקנים הדומיננטיים בקבוצה, אני גם עושה את החושבים שלי. ניב אמר לי דברים מסוימים שאני לא חושב שאחרי שבועיים יכולים להישמע אחרת, אלה דברים שנאמרו בינינו וצריכים להישאר בינינו".

ורד הוסיף: "אני חושב שאם לא הייתי מגיע להפועל בינואר, אני לא בטוח שהקבוצה הייתה נשארת בליגה. הבאתי שינוי לקבוצה, אנרגיות, שחקנים אמרו לי שהצלחתי להרים אותם. כבר כשבאתי בינואר רציתי לחתום ליותר מחצי עונה אבל זה לא היה אפשרי בגלל הפירוק. האופציה הראשונה שלי בקיץ הייתה לקבל הצעה מהפועל פתח תקוה, ובכלל חשבתי שיחתימו אותי ל-3-4 שנים. אני מסיים תואר שני בניהול ספורט וראיתי את עצמי משתלב במועדון גם לאחר הקריירה כשחקן".

המנהל הספורטיבי, ניב טל, מסר בתגובה: "מעולם לא הבנתי שחקנים שרצים לתקשורת לנסות להוציא את המועדון לא טוב על מנת להפעיל לחץ דרך הקהל. ההתנהגות שלו מאכזבת ולמרות הכול, אני מודה לו על התרומה שלו להפועל פתח תקוה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. כחוליגן

    אתה אומר לשחקן שהוא לא מתאים מקצועית לקבוצה והוא לא תורם מספיק התקפית אז זה זילזול נוראי בשחקן שייצב לך את הקו האחורי שכחת כל משחק עלה פצוע ונתן את הדם שלו על המגרש

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    בושה וחרפה. שחקן נשמה כמוה ורד לא תימצאו.הכול. ביגלל תקציב. לאן עוד אפשר לדרדר את המועדון. אחרי כול מה שעבר ועובר.אים מאמן לא מחליט.סימן שאביהו. בובה.הכול חובבני…

  3. סולי

    איך שוב מתעללים באוהדים
    אז למה לקחתם את הקבוצה אם אין כסף
    עדיף היה להמשיך תחת המפרק
    ניב טל לך הבייתה אין לך מושג בכדורגל
    תתבייש לך מה שעשית לעומר ורד
    לא רוצים את ניב טל

  4. לירון

    צריך לעשות הצבעה בין חברי הכחולה ולהעיף את ניב טל החוצה
    עומר ורד יקיר האוהדים
    אין לי ספק שעומר ורד זה השחקן הכי טוב העונה
    עבודה הכי קשה על המגרש
    ירד לי דמעות איך עומר לקח קשה את ההרחקה מול מרמורק שקיבל אדום
    אונבים אותך מאוד עומר ורד
    אתה לא עוזב
    שניב טל יעוף,זו קבוצת אוהדים וזכותם לא לרצות את ניב טל שהורס את הפועל.במקום לסגור עם עומר ולתת לו מה שמגיע לו,עוד בסוף מזלזלים בו.
    בקיצור עומר ורד מספר 1

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נכון צריך להעיף את טל ממש מפרק את הקבוצה המתכון הזה הוא לירידה לליגה א מהמשחק הראשון יתחילו ההפסדים איפוא אתם האוהדים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר