שחקני מכבי חוגגים את שער הניצחון
שחקני מכבי חוגגים את שער הניצחון

ברוכה הבאה ללאומית: 2:3 דרמטי למכבי פתח תקוה על נוף הגליל

מהפך גדול לגיא לוזון ושחקניו במחזור הבכורה בלאומית. האורחים סיימו את המחצית הראשונה ב-0:2 אחרי יכולת רעה מאוד של מכבי. דור חוגי ולידור כהן השוו וג'ופרי ביה סידר שלוש נקודות חשובות עם שער ניצחון נהדר בדקה ה-91

פורסם בתאריך: 22.8.19 21:11

חגיגות הניצחון של גיא לוזון הערב (חמישי) במחזור הפתיחה בלאומית עלולות היו להטעות ולחשוב שזכה בתואר, אבל בפועל הוא ניצל בעור שיניו מהפסד לאחר שמכבי פתח תקוה השלימה מהפך וזכתה בניצחון דרמטי 2:3 על הפועל נוף הגליל.

כ-200 הצופים שטרחו ובאו שפשפו עיניים כבר בדקה השישית, כשחילופי מסירות קלילים ברחבת פתח תקוה הסתיימו בבעיטה מקרוב של תומר סוויסה לרשת, 0:1. בדקה ה-17 הכפילה האורחת את היתרון כשקובי מור הגביה משמאל וים כהן נגח בעוצמה פנימה, 0:2 בהפסקה וקריאות קצובות 'תתפטר תתפטר' לעבר האיש על הקווים.

לוזון רואה את שחקני נוף הגליל חוגגים

לוזון רואה את שחקני נוף הגליל חוגגים

מכבי השתפרה פלאים במחצית השנייה, בעיקר בזכות כניסתם של אלי בבייב ותאי בריבו. תומר לוי בישל לדור חוגי שער מצמק בדקה ה-54, אבל הדרמה הגדולה הגיעה בדקות האחרונות. שלוש דקות לבאזר קרן של עידו דוידוב נמשכה בהסטה של בריבו ושוויון של לידור כהן, 2:2.

דקה בתוך תוספת הזמן מתוך שבע קיבל מחליף נוסף, ג'ופרי ביה, את הכדור ברחבה, ומזווית קשה כבש את שער הניצחון שאמנם העניק למכבי שלוש נקודות, אבל גם הבהיר לאנשיה שהחיים בליגת המשנה לא יהיו קלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מנחם בר

    הנצחון רשום על שם גיא לוזון עם
    חילופים מצוינים.
    יש נוף בגליל.קבוצת כדורגל אין

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר