הצעת השבוע
הצעת השבוע

בתוך שלושה ימים בלבד: איזו דירה בפתח תקוה נמכרה מהר מהצפוי?

הדירה בהדר גנים נמכרה מהר ובסכום הקרוב מאוד למחיר המבוקש. ובכמה נמכרה דירת 70 מ"ר עם עיצוב אדריכלי?

פורסם בתאריך: 2.11.19 17:06

 

נמכרו

דירת 4 חדרים ברחוב הענבל שבשכונת הדר הגנים, קומה 3 מתוך 4, עם מזגן, מעלית, חניה, יחידת הורים, מרפסת שמש, הדירה בשטח של 90 מ"ר, שמורה במצב טוב, כניסה בחודש פברואר. נמכרה ב-1.625 מיליון שקלים באמצעות אפרת דנוך מרימקס עוצמה.
המחיר ההתחלתי היה 1.650 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה ימים בלבד. המחיר משקף את מחיר השוק ואת מצב הדירה. הקונים הם משפרי דיור מפתח תקווה.

דירת 3 חדרים ברחוב הטוף שבשכונת הדר גנים, קומה 3 מתוך 4, עם מזגן, מעלית, חניה, יחידת הורים, מרפסת שמש, משופצת מהיסוד, עיצוב אדריכלי, בשטח של 70 מ"ר, כניסה בחודש פברואר. נמכרה ב-1.520 מיליון שקלים באמצעות אפרת דנוך מרימקס עוצמה.
המחיר ההתחלתי היה 1.550 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש ימים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת ההשקעה שנעשתה בה. הקונים הם משפרי דיור מהשכונה.

דירת 5 חדרים ברחוב בן צבי שבשכונת כפר גנים ב', קומה 3 מתוך 5, עם מזגן, מעלית, חניה, זקוקה לשיפוץ, בשטח של 110 מ"ר, בניין משנות ה-80, כניסה בתוך חודשיים. נמכרה ב-1.620 מיליון שקלים באמצעות אפרת דנוך מרימקס עוצמה.
המחיר ההתחלתי היה 1.690 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך ארבעה חודשים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת היותה זקוקה לשיפוץ. הקונים הוא תושבים שעברו מבני ברק.

 

הושכרה

דירת 4 חדרים ברחוב הרב בלוי שבשכונת שיפר, קומה 2 מתוך 6, עם מזגן, מעלית, חניה, יחידת הורים, מרפסת שמש, בשטח של 100 מ"ר, בניין חדש, כניסה מיידית. הושכרה ב-4,600 שקלים באמצעות אורית לוי נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 4,800 שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שבועיים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת המחירים בשוק. השוכרים הם תושבים מפתח תקווה.

 

הצעת השבוע:

דירת גג 4 חדרים ברחוב חנה רובינא בשכונת הדר גנים, קומה 3 מתוך 3, ללא מעלית, עם חניה ומזגנים, כולל ממ"ד, שמורה, בשטח של 80 מ"ר, עם גג בשטח של 75 מ"ר, פונה לפארק, פינוי גמיש. מחיר מבוקש: 1.650 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות לאפרת דנוך מרימקס עוצמה בטל': 054-3979836.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר