תמר פניגשטיין ז"ל

טרגדיה: תמר פניגשטיין בת ה-19 מפתח תקוה היא הצעירה שנדרסה למוות על ידי הרכבת הקלה בירושלים

"זה רגע מאוד מאוד קשה למשפחה", אומר חבר המשפחה, אלי גרנות, "תמר נפלה בין הקרונות של הרכבת". תמר ז"ל למדה בישורון והייתה בשרות לאומי בבית החולים שערי צדק

פורסם בתאריך: 4.12.19 09:10

טרגדיה נוראית: תמר פניגשטיין בת ה-19 משכונת הדר גנים בפתח תקוה, היא הצעירה שנהרגה הלילה בתאונה הקשה של הרכבת הקלה בירושלים. טרם ידוע מועד הלווייתה. האירוע התרחש סמוך לחצות. במוקד זק״א התקבל דיווח על תאונה קטלנית בתחנה המרכזית של הרכבת הקלה בירושלים, בה נערה צעירה נדרסה על ידי הרכבת למוות. למקום הגיעו כוחות רפואה ומשטרה גדולים, שקבעו את מותה במקום.

כנסו כאן לקרוא על הלווייתה של תמר ז"ל ולצפות בדברי ההספד קרועי הלב של האח אבינועם.

תמר ז"ל הייתה חולת אפילפסיה ונסיבות התאונה נבדקות. היא למדה באולפנת ישורון ועשתה שירות לאומי בבית חולים שערי צדק בירושלים. אביה משה הוא יו"ר בית כנסת פנינת גנים ומנהל המכינה הישיבתית בגבעת שמואל. היא התגוררה בירושלים. "זה רגע מאוד מאוד קשה למשפחה", אומר חבר המשפחה, אלי גרנות, "תמר נפלה בין הקרונות של הרכבת, ככל הנראה החליקה והנושא עדיין בחקירה. היא משרתת בשירות לאומי בבית חולים שערי צדק בירושלים, היא נסעה אתמול עם חברות לסרט, ובדרך חזרה זה קרה ליד התחנה המרכזית. במהלך השירות היא התגוררה בפנימייה של בנות השירות בבית החולים. היא למדה בישורון ויש לה עוד שלוש אחיות ואח".

משה חמד, מתנדב זק״א רכוב על אופנוע שהיה מהראשונים שהגיעו לזירה, אמר : ״מדובר בתאונה קשה ומזעזעת. כשהגעתי לזירה ראיתי מראות קשים, נערה צעירה בת 19 הייתה לכודה מתחת לגחון הרכבת כשהיא ללא הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית, אזרחים שהיו במקום סיפרו לי שהנערה ככל הנראה רצתה לעלות לרכבת ומסיבה שאינה ברורה החליקה, נפלה ונלכדה מתחת לרכבת, לוחמי האש חילצו אותה כשהיא ללא רוח חיים ופראמדיק מד״א נאלץ לקבוע את מותה במקום".

זירת התאונה בירושלים צילום זק"א

בנצי אורינג, מפקד זק״א ירושלים, אמר: "אי אפשר לתאר במילים את גודל הצער והכאב באירוע הנורא והקשה הזה. מתנדבי זק״א טיפלו במסירות משך מספר שעות בכבוד המת בטיפול בגופה ובאיסוף הממצאים הרבים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת ע״י המשטרה".

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה. 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משה אפטר פ"ת.

    משה אפטר ומשפחתו משתתפים בצער המשפחה במותה של תמר בנפילה בין הקרונות בירושלים, תנצב"ה בגן עדן ומנוחתה עדן.והמשפחה לא תדע עוד צער, המקום ינחם אותכם עם שאר אבלי ציון וירושלים ולא תדען צער עוד.

  2. מיכאל אלבוים.

    תמר פניגשטיין – שנספתה בתאונה קשה בדריסת הרכבת הקלה, זו אבדה וצער קשה למשפחתה !!!
    יהי זכרה ברוך .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר