הצעת השבוע - רחוב ביל"ו
הצעת השבוע - רחוב ביל"ו

איזו דירה באם המושבות נמכרה ב-1.94 מיליון: העסקאות הבולטות בשוק הנדל"ן בפתח תקוה ובראש העין

וגם: מה המחיר המבוקש עבור דירה ברחוב ביל"ו, איזו דירה נמכרה אחרי שלושה חודשים ואיזור דירה הושכרה אחרי חודש וחצי. סיכום השבוע

פורסם בתאריך: 11.1.20 18:50

נמכרו

דירת 4 חדרים ברחוב ח"ן שבשכונת רמת ורבר, קומה 3 מתוך 7, בשטח של 104 מ"ר, עם מעלית, חניה, דירה לא משופצת, עורפית, כניסה בחודש אפריל 2020. נמכרה ב-1.58 מיליון שקלים באמצעות חניתה ילין.
המחיר המבוקש היה 1.65 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים. המחיר תואם את המחיר המקובל בשוק. הקונים הם משפחה שעברה לפתח תקווה מאזור השרון.

 

דירת 4 חדרים ברחוב רחובות שבשכונת אם המושבות הוותיקה, קומה 3 מתוך 9, בשטח של 85 מ"ר, עם מעלית, חנייה, מחסן גדול, ממ"ד, מרפסת שמש, יחידת הורים, חדר שירות גדול, כניסה באפריל 2020. נמכרה ב-1.94 מיליון שקלים. באמצעות חניתה ילין ובשיתוף אורית לובל מ- HomeHero.
המחיר המבוקש היה 1.99 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חמישה חודשים. המחיר תואם את המחיר המקובל בשוק ואת מצב הדירה. הקונים משפרי דיור מפתח תקווה.

 

דירת 3 חדרים ברחוב ה' באייר שבשכונת נווה אפק האזרחית בראש העין, קומה 1 מתוך 4, עם מעלית, מזגן, חניה, יחידת הורים, בשטח של 78 מ"ר, סטנדרטית ושמורה, צמודה לחורש טבעי, כניסה מיידית. נמכרה ב-1.335 מיליון שקלים באמצעות אפיקי נדל"ן.
המחיר ההתחלתי 1.380 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך 45 יום. המחיר משקף את מחיר השוק ביחס לדירות הישנות ברחוב. הקונה הוא משקיע מראש העין.

הושכרה

דירת 5 חדרים ברחוב יפה ירקוני שבשכונת פסגות אפק בראש העין, קומה 8 מתוך 9, עם מזגן, מעלית, שתי חניות, יחידת הורים, מרפסת שמש, בשטח של 125 מ"ר, דירה משודרגת, כניסה בתוך חודשיים. הושכרה ב-4,300 שקלים. באמצעות אפיקי נדל"ן בראש העין.
המחיר ההתחלתי היה 4,500 שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש וחצי. המחיר משקף את מחירי הדירות להשכרה בשכונה. השוכרים הם משפרי דיור מראש העין.

הצעת השבוע

דירת 3 חדרים ברחוב ביל"ו שבמרכז העיר קומה 4 מתוך 8, עורפית, עם מעלית וללא חניה, משופצת, בשטח של 69 מ"ר, שתי מרפסות סגורות בשטח של 30 מ"ר, כניסה בחודש מרץ. מחיר מבוקש: 1.420 מיליון שקלים. לפרטים אורית לוי נדל"ן בטל': 052-2898878.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר