השרה גמליאל, ראש העיר איציק ברוורמן וחבר המועצה משה משה ואבי כהן מנכ"ל המשרד לשוויון חברתי. צילום באדיבות לשכת השרה
השרה גמליאל, ראש העיר איציק ברוורמן וחבר המועצה משה משה ואבי כהן מנכ"ל המשרד לשוויון חברתי. צילום באדיבות לשכת השרה

המשרד לשוויון חברתי יעביר מאות אלפי שקלים לפעילוית לאזרחים וותיקים בעיר

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל: "למעשה, אנו נותנים לרשות 'לתפור לעצמה את החליפה' שבאמת מתאימה לה מתוך סל מגוון של תוכניות לבחירתה"

פורסם בתאריך: 28.8.17 17:34

היום נחתם הסכם מענק בין המשרד לשוויון חברתי לבין עיריית פתח תקווה במסגרתו יועברו מאות אלפי שקלים לפעילויות עבור אזרחים ותיקים בעיר. בפגישה שהתקיימה היום בין ראש העיר, איציק ברוורמן לבין השרה גילה גמליאל בלשכתה שבמה "ישראל דיגיטלית" בבני ברק, הוסכם כי הכסף יועבר לטובת שורה ארוכה של פעילויות לאזרחים ותיקים ברשות, בין היתר בתחומי האוריינות דיגיטלית, פנאי, תרבות, ספורט, יזמות, פעילויות בין דוריות ותעסוקה, ובסך הכל 29 תכניות שונות מהן תבחר הרשות המקומית.

הסיוע מועבר במסגרת קול קורא שהפיץ המשרד לשוויון חברתי לרשויות המקומיות, במסגרתו יקיים המשרד פעילויות לאזרחים ותיקים בכל רחבי הארץ בהיקף של 70 מיליון שקל בשלוש השנים הקרובות.

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל: "ייחודיותה של התוכנית היא בכך שזו הפעם הראשונה שמשרד ממשלתי אינו 'מנחית' על רשות מקומית תכניות, אלא מעמיד בפניהן סל מגוון של תכניות לבחירתן. למעשה, אנו נותנים לרשות 'לתפור לעצמה את החליפה' שבאמת מתאימה לה. ההיענות הרחבה והרצון של הרשויות להשתתף בתוכנית, הן ללא ספק עדות לכך שאנו עושים את הדבר הנכון וצועדים בכיוון הנכון בכל הקשור לקידום רווחתם של האזרחים הוותיקים בישראל. שמחה על שיתוף הפעולה עם ידידיי ראש העירייה איציק ברוורמן וחבר המועצה משה משה, ובטוחני כי עוד נצעד יחד דרך ארוכה לרווחת תושבי פתח תקווה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר