אמבולנס. צילום אליהו הרשקוביץ
צילום אילוסטרציה אליהו הרשקוביץ

בהלת הקורונה: צוות מד"א הוזעקו לבית ספר בפתח תקוה בגלל עובד שחזר מתאילנד

בהלת הקורונה: עובד בכפר הנוער אמי"ת שחזר מתאילנד שוהה בבידוד בביתו שבכפר. שיחה ששעה לבדוק מתי הוא יכול לחזור לעבודה הובילה לפאניקה גדולה וצוות של מד"א הגיע למקום בלבוש ממוגן. במד"א אומרים: "אנחנו מפנים בכל יום מספר חשודים כחולים בקורונה ומגיבים לכל הקריאות"

פורסם בתאריך: 23.2.20 12:34

כוחות מד"א הוזעקו הבוקר (ראשון) לקראת השעה 10:00 בבוקר לכפר הנוער אמי"ת ברחוב בר אילן בפתח תקווה, לאחר חשד לקורונה של אחד מאנשי הצוות במקום. למקום הוזעק צוות של מד"א שהגיע בלבוש ממוגן ולדברי מתנדבים בכוחות ההצלה בעיר, כולם קיבלו הוראה לא להגיע ולהגיב לקריאה.

מדובר בעובד המתגורר בכפר הנוער וחזר ביום חמישי מתאילנד, ומאז הוא שוהה בבידוד בביבתו שבכפר הנוער. לדברי גורם המכיר את הנושא, לעובד אין תסמינים. הבוקר הוא יצר קשר עם מד"א כדי לבדוק מתי הוא יכול לחזור לעבודה, מה שהוביל לפאניקה ולשליחת ניידת מד"א למוסד החינוכי.

במד"א מציינים שהם מקבלים קריאות רבות מידי יום ברחבי הארץ ובודקים את כולם, אך כרגע מדובר בחשד בלבד. ממד"א נמסר: "אנחנו מפנים בכל יום כבר במשך כשבועיים מספר חשודים כחולים בקורונה ומגיבים לכל הקריאות".

מלשכת דובר העירייה: "בהמשך לפרסומים הרינו להבהיר כי מדובר באיש צוות חינוכי שחזר מתאילנד ביום שישי האחרון כאשר הוא חש בטוב. מדובר במסגרת פנימייתית המשמשת גם כמקום מגורים לאיש הצוות המדובר. על פי הנהלים, העובד שהה בבידוד בחדרו ולא בא במגע עם איש צוות אחר במוסד או עם התלמידים. במקביל הוא הודיע על כך למשרד הבריאות. נציין כי למרות שפעולות המוסד בנושא זה נעשו על פי הנחיות משרד הבריאות, ראש העיר רמי גרינברג, הנחה להוציא את החוזר מתאילנד בהקדם לבידוד אצל קרובי משפחתו מחוץ לעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. סיגל

    חייבים להלחם בזה בכל הכח.
    לסגור בתי ספר, גנים ואת כל המקומות הציבוריים למשך כחודשיים.
    שהילדים ילמדו מהבית וכך גם כל מי שיכול לעבוד מהבית.
    מי שנותן שרות להשרדות שיהיה עם חליפות הגנה.
    רק כך נמגר את התופעה , אחרת נתמודד עם מתים אחד אחרי השני כמו בסין ויפה שעה אחת קודם.

  2. ישראל

    משהו בכתבה פה נשמע קצת לא הגיוני בעליל, אם הוא מורה אש למה רשום עובד(או איש צוות)? ובכללי לא מדובר באדם צעיר וחבר מעצורים לאור העובדה שהוא לא עזב את החדר, אני לא מבין למה הוא יצא אבל אני כן מסכים עם החלטתו של ראש העיר זה באמת יותר הגיוני. הערה שיש לי לאיש צוות, למה אתה יוצא זה כבר הרבה זמן שכל מי שחוזר מהמזרח נמצא בבידוד, לא קשור את אתה כרגע חולה או לא.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר