בית ספר שש שנתי גולדה צילום זאב שטרן
בית ספר שש שנתי גולדה צילום זאב שטרן

ארבעה תלמידים מתיכון גולדה נדבקו בקורונה, 20 תלמידים מהשכבה היו עם אחת מהם במסיבה

כל התלמידים שנדבקו לא היו בבית הספר השבוע. 20 תלמידים שהיו עם התלמידה שנדבקה במסיבה נכנסו לבידוד ויעברו מחר בדיקת קורונה, החקירה האפידמיולוגית נמשכת

פורסם בתאריך: 2.9.20 15:58

ארבעה תלמידים מתיכון גולדה, התגלו כמאומתים לנגיף הקורונה. מדובר בתלמידים שלא הגיעו לבית הספר מאז נפתחה השנה (שלישי ורביעי). מדובר בתלמידה מכיתה י', תלמיד מכיתה י"א ושני תלמידים מכיתה י"ב. "אף אחד מהתלמידים שחיוביים לקורונה לא הגיע לבית הספר", מספר גורם אשר מכיר את הפרטים, "התלמידה מכיתה י' הייתה בסוף השבוע במסיבה בהרצליה, יחד איתה היו עוד 15 תלמידים מהשכבה, תשעה מהכיתה שלה והשאר מכיתות אחרות. התלמידה שלא הרגישה טוב, לא הגיעה לבית הספר מאז נפתחה השנה והיום קיבלה תשובה חיובית ולכן כל מי שהיה איתה במסיבה נשלח לבידוד היום ועושים חקירות לראות מי עוד היה בקרבתה".

אחת מתלמידות שכבת י' אמרה מדובר היה דווקא במסיבה בפתח תקוה בבית באם המושבות, ובה נכחה תלמידה חולת קורונה. "כרגע המון תלמידים מהשכבה נמצאים בבידוד ומחר כ-20 תלמידים אמורים לעשות בדיקת קורונה", אמרה אותה תלמידה.

בנוסף לתלמידה התגלו עוד שלושה תלמידים כמאומתים, גם אותם תלמידים לא הגיעו ללימודים. "התלמידים נמצאים בבית ולא הגיעו לבית הספר, גם במקרה שלהם עושים חקירה אפידמיולוגית לראות אם מישהו נפגש איתם בזמן החופש. לצד זה יש עוד כמה ילדים שלא מרגישים טוב, גם הם לא הגיעו ללימודים".
מנהל בית הספר, ירדנה כהן, ציינה: "דיווחנו על 4 תלמידים מאומתים שלא הגיעו לבית ספר מתחילת השנה. בדקנו היטב מעגלי קשר והכנו רשימת תלמידים שבאו איתם במגע ועלפי ההנחיות של משרד החינוך ושל הקב"ט העירוני שלחנו אותם הביתה תוך שאנו מתקשרים ומיידעים את ההורים. התלמידים הללו יצטרכו לשהות בבידוד לפי הנחיות משרד הבריאות. טיפלנו בזה בקור רוח ללא פניקה מיותרת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי

    הנה זה מתחיל יומיים ללימודים על זה מה שטוענים המסיבות המדבקות הכי הרבה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר